مدیرکل بنیاد شهید همدان:

پیشرفت و اعتلای امروز ایران مرهون فداکاری‌ جانبازان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: پیشرفت و اعتلای امروز ایران مرهون فداکاری‌ و از جان‌گذشتگی‌های دلاوران سرافرازی است که هرچند جامانده از قافله شهدا هستند.
کد خبر: ۳۴۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 09April 2019

پیشرفت و اعتلای امروز ایران مرهون فداکاری‌ جانبازان است /// کل خبر طبق تنظیم بیانیه باشد/// بازخوانی و تنظیم شود///به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «ناصر عارف» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دفاع از سپاه پاسداران در مقابل گفته‌های رئیس جمهور امریکا علیه سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

چهارم شعبان المعظم همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و نامگذاری آن به عنوان روز جانباز، تصویر روشنی از تلاقی عشق و ایثار است که جلوه‌ای ماندگار بر عالم هستی برجای گذاشته است. رسم جانباز و ایثارگری آیین متبرکی است که با رشادت‌ها و شجاعت‌های علمدار کربلا تبلور یافت و در میعادگاه عاشقان انقلاب در طول پرده‌های مختلف آن به ویژه در دوران دفاع مقدس عینیت پیدا کرد. تطابق روز جانباز با روز میلاد قمر بنی‌هاشم (ع)، امتداد بی‌بدیل راه و رسم عاشقی از دشت کربلا تا جبهه‌های ایران و تا بلندای آسمان است، مسیر‌ی که انتهای آن منتهی به قله‌های افتخار است.

پیشرفت و اعتلای امروز ایران اسلامی به حق، مرهون فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دلاوران سرافرازی است که هر چند جامانده از قافله شهدا هستند، اما هرکدام به شکلی و نوعی، تجلی ماندگار و عینی حماسه و افتخارند و مدال افتخاری از عشق آمیخته با اخلاص و عمل بر سینه دارند.

بی‌تردید در روزهای بلوغ و بالندگی انقلاب اسلامی ایران تکریم و نکوداشت جانبازان سرافراز و بزرگوار ایران اسلامی، سرفرود آوردن در برابر بزرگانی است که عاشقانه از روزهای عشق و ایمان، غزل‌سرایی می‌کنند و تجلی درخشانی از روزهای حماسه و دفاع هستند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسه‌آفرینان که همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌ عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار