استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توطئه‌های دشمن علیه سپاه زمینه‌ساز وحدت و انسجام بیشتر است

«علی‌محمد احمدی» با بیان اینکه قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا سخیف و محکوم است، گفت: توطئه‌های دشمن علیه سپاه پاسداران زمینه‌ساز وحدت و انسجام بیشتر است.
کد خبر: ۳۴۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 09April 2019

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، علی‌محمد احمدی با حضور در جمع سبزپوشان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز پاسدار، اظهار داشت: اقدام ایالات متحده آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی محکوم است.

وی عنوان کرد: دشمنان به‌دلیل ترس از عظمت و تأثیرگذاری این نظام و انقلاب در جهان و منطقه دنبال منزوی کردن آن هستند ولی خوب می‌دانند که راه به جایی نخواهند برد.

احمدی سپاه را نیرویی توانمند، مقتدر و مردمی برشمرد که در همه عرصه‌ها پابه‌پای دولت برای توسعه و تعالی کشور گام برمی‌دارد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی بیان کرد: ما پیش از این در زمینه‌های مختلف با مجموعه سپاه پاسداران همکاری داشتیم و از این به بعد این همکاری بیشتر خواهد شد و همگان بدانند که دولت و سپاه کنار یکدیگر به مردم خدمت خواهیم کرد و خدمتگزار آنان هستیم.

احمدی در خصوص اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا از همان آغاز انقلاب اسلامی، با نظام، انقلاب و سپاه عناد داشته زیرا منافع آنها در خطر بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سپاه پاسداران است که در همه برهه‌ها و عرصه‌ها در مقابل زیاده‌خواهی‌های آن‌ها ایستاده است، اما آنها غافل از آن بوده که سپاه از بطن ملت ایران و مورد لطف آنهاست و جزو فرزندان این ملت بوده و یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

احمدی ابراز کرد: دشمنان بدانند این تصمیمات و اقدامات و حرکت‌های سخیفی که آنها ایجاد کرده‌اند، هیچ‌گونه خللی در ارادت دولت و ملت ایران به سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایجاد نخواهد کرد، بلکه موج جدید توطئه دشمن زمینه وحدت و انسجام ملی بیشتر است و همه نیروهای انقلاب و فرزندان این کشور را کنار هم برای استقلال و پیشرفت این کشور قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: ایالات متحده خود پرورش‌دهنده و حمایت‌کننده گروه‌های تروریستی در جهان است در حقیقت برای خوش‌خدمتی به رژیم منحوس صهیونیست دست به این اقدام پلید زده و به‌طور حتم سودی نخواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار