یادداشت/ عصمت دهقانی

تروریست نامیدن سپاه پاسداران نشانه شکست توطئه‌های دشمن است

اگر امروز دولتمردان خبیث آمریکا، سپاه پاسداران را تروریست می‌خوانند، نشان از شکستشان در توطئه‌هایی است که برای از پای در آوردن این سبزپوشان انقلابی بکار برده‌اند.
کد خبر: ۳۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ - 10April 2019

به گزارش گروه استانهای دفاع پرس ـ عصمت دهقانی؛ آغازین روز‌های ماه شعبان با میلاد فرشتگانی از آسمان امامت و ولایت آغاز می‌شود که هر کدامشان نقش‌های ماندگاری در تاریخ اسلام از خود به یادگار گذاشته‌اند که تأثیرشان در شریان‌های حیاتی جوامع اسلامی ساری و جاری است.

سوم شعبان روز ولادت امام حسین (ع)، به فرمان امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری شد، پاسدارانی که در مکتب مولا و مقتدای خویش درس آزادگی، شجاعت، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را آموختند و از آموخته‌های ارزشمند خود در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی به زیبایی بهره بردند.

کسانی که در همان روز‌های آغازین رویش سپاه پاسداران، تمام قامت در دفاع از انقلاب عزمشان را جزم کردند و زمانی که دشمن چشم طمع به سرزمین مان دوخت، تمام‌قامت با عزمی راسخ در برابرش ایستادند، و برای تنومندی درخت انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند و در میادین رزم در کنار و همپای برادران ارتشی خود، پشت دشمن متجاوز را به خاک مالیدند.

برادران سپاه پاسداران، بعد از دوران جنگ تحمیلی همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری و با بصیرت در کنار ملت بوده‌اند و هر زمانی که نیاز بوده در تمامی عرصه‌ها حضور چشمگیر داشته‌اند.

سبز قامتانی که روزی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) با پشتِ پا زدن به تعلقات مادی و دنیوی، به میدان می‌روند و امروز در کنار هموطنان سیل زده به خدمت رسانی مشغولند و نهال امید را در دل هموطنانی که خانه و کاشانه شان را از دست داده‌اند می‌کارند.

اگر امروز دولتمردان خبیث آمریکا، این دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، را تروریست می‌خوانند، نشان از شکست توطئه هایشان برای از پای در آوردن این دژ مستحکم انقلابی دارد.

چهارم شعبان سالروز تولد حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روز جانباز نامگذاری شده و نشان از مقام والای این یادگاران سال‌های حماسه و جهاد دارد. کسانی که اگر چه از قافله شهادت جا مانده‌اند، ولی عضوی از وجودشان را در راه دفاع از آرمان‌های والای بشریت در میادین نبرد به ودیعه نهادند و بی‌قرار وصل شدن به یاران شهیدشان هستند و مدال جانبازی را افتخاری می‌دانند برسینه‌های سترگشان.

پنجمین روز از ماه شعبان سالروز تولد حضرت امام زین العابدین (ع)، است، امامی که در حادثه عظیم عاشورا حضور داشته است و تقدیر باری تعالی بر این بوده است که، این امام عزیز در آن حادثه تاریخی از تیغ دشمنی یزیدیان در امان بماند تا سکان کشتی تشیع بعد از شهادت پدر بزرگوارشان به ایشان سپرده شود.

ماه شعبان که به نیمه می‌رسد، به مناسبت تولد آخرین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت مهدی (عج)، عطر و بوی مهدوی در جای جای سرزمینمان به مشام می‌رسد و با وجودی که جامعه بشری از فیض ظهور این حجت خدا محروم مانده است، ولی وجود با برکت او ضامن مکتب شیعه است. حجت خدا بر روی زمین با آگاهی کامل از توطئه‌های دشمنان، به شیوه‌های مختلف، مرز‌های فکری شیعیان را پاسداری می‌کند و آن گاه که دشمن بی بصیرت، با ابزار‌های گوناگون اصول و مکتب و اعتقادات مردم را نشانه می‌گیرد با هدایت و نفوذ راه‌های نفوذ او را می‌بندد.

انتظار سبز ظهور منجی عالم بشریت و امیدی به آینده‌ای روشن، ما را در برابر دشمنانمان مقاوم ترمی کند. آینده‌ای که خیالی و افسانه‌ای نیست، آینده‌ای که نزدیک است و می‌تواند نزدیک‌تر باشد، زیرا آن که باید رهبری قیام را بر عهده بگیرد، هر لحظه پا به رکاب است و این من و توییم که باید آماده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار