مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

سپاه از مقدس‌ترین نیروهای رسمی انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی، گفت: سپاه از مقدس‌ترین نیروهای رسمی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 11April 2019

سپاه از مقدس‌ترین نیروهای رسمی انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمد پورداود» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص اقدام آمریکا به تروریست خواندن سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

امسال آیین‌های گرامیداشت روز پاسدار در شرایطی برگزار شد که ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی نابخردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

دشمنی‌ها و خصومت های بدخواهان انقلاب به ویژه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی اتفاق تازه‌ای نیست و این خصومت‌ها به شکل‌های مختلف از اول انقلاب تاکنون ادامه داشته است.

فشارهای سیاسی، تحریم‌های اقتصادی، مقابله نظامی، اقدامات تروریستی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ رسانه‌ای و مانند آنها از جمله حرکت‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده است.

امروز شاهد دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی هستیم که ناجوانمردانه و نابخردانه یکی از مقدس‌ترین نیروهای رسمی انقلاب را مورد هجمه قرار می دهد که نه فقط امنیت پایدار ایران عزیز، بلکه امنیت منطقه مرهون رشادت های آنهاست.

هر چند توطئه علیه سپاه نیز مسبوق به سابقه است، اما پیروزی های مقاومت بر تروریست‌ها در منطقه که با نقش آفرینی دلاورمردان سپاه همراه بود، نه تنها جایگاه منطقه‌ای ایران را تقویت کرده و قدرت مانور جمهوری اسلامی را بالا برده است، بلکه ضربه مهلکی بر رژیم صهیونیستی و آمریکاست که امروزه نگران از دست دادن منافع توسعه طلبانه خود در منطقه هستند.

این اقدام نابخردانه در شرایطی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در داخل کشور و هم در میان افکار عمومی منطقه به جهت فائق آمدن بر دشمنان و شکست جریان تروریست از جایگاه به مراتب بالاتری برخوردار شده است.

اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان و دانش آموزان استان ضمن محکومیت اقدام اخیر استکبار جهانی، برای تمامی پاسداران غیور انقلاب اسلامی که با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سید الشهدا (ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان‌های  امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز قامت برافراشته اند، آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار