امام جمعه یاسوج:

سپاه روز به روز محبوب‌تر می‌شود

امام جمعه یاسوج گفت: در حالی که سپاه روز به روز محبوب‌تر می‌شود، ترامپ در عین حقارت و زبونی جرات نمی‌کند که آشکارا به پایگاه‌های نظامی خود در خاورمیانه سفر کند.
کد خبر: ۳۴۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 12April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به سیل‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: اگر دره‌ها خیابان نمی‌شد، جنگل‌ها قطع نمی‌شد و مراتع از بین نمی‌رفت، چنین وضعیتی نداشتیم.

وی با بیان اینکه چرا باید ناظران ما مشکلات طرح‌ها را نادیده بگیرند و پیمانکاران کارهای خود را خوب انجام ندهند تا چنین مشکلاتی به وجود بیاید، افزود: مردم باید ساکت ننشینند و وقتی مشکلی می‌بینند، فریاد بکشند تا عده‌ای با بیت‌المال چنین نکنند. 

امام جمعه یاسوج گفت: در سیل‌های اخیر، نمایشی از اتحاد مردم ایران به منصه ظهور رسید و ارتش، سپاه، بسیج، هلا‌ل احمر و همه مردم کنار هم قرار گرفتند و حتی برخی استان‌هایی که خودشان خسارت دیدند به یاری استان‌های سیل‌زده دیگر رفتند تا بتوانند از غم خسارت‌دیدگان بکاهند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه به فرموده امام سجاد(ع) خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است، گفت: آن‌ها از سپاه این فرزندان خمینی بزرگ و از رفتن آن‌ها  به میدان‌های رزم، سیاست و اقتصاد می‌ترسند.

وی به تلاش آمریکا برای مقابله با توان دفاعی ایران اشاره و بیان گفت: ترامپ همیشه و در هر حالت از سپاه پاسداران ایران اسلامی وحشت دارد و سایه سپاه را بر بالای سر خود می‌بیند.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: سپاه سوریه را آزاد، داعش را نابود، سربازان متجاوز به آب‌های کشور را دستگیر و هزینه‌های فراوانی برای آمریکا ایجاد کرد.

حسینی بیان کرد: در حالی که سپاه روز به روز محبوب‌تر می‌شود، ترامپ در عین حقارت و زبونی جرات نمی‌کند که آشکارا به پایگاه‌های نظامی خود در خاورمیانه سفر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار