امام جمعه موقت سمنان:

حمله به مقدس‌ترین نهاد ایران راه به جایی نمی‌برد/ خدعه دشمنان به خودشان باز می‌گردد

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس گفت: اقدام نابخردانه ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره محکوم است و خدعه دشمنان همواره به خودشان باز خواهد گشت.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ - 12April 2019

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمدباقر عبدوس» امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره)، ضمن اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هزینه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی همواره بی نتیجه مانده و لذا اقدام اخیرش نیز بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی با بیان اینکه تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا اقدامی احمقانه و غیر قانونی است، افزود: این اقدام در داخل ایران اسلامی سبب انسجام و وحدت ملی حول محور سپاه شده است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمنان به خیال خام خود با قرار دادن سپاه در فهرست تروریست‌ها جوّ نا آرامی را به ضرر ایران و به نفع خودشان در منطقه ایجاد می‌کنند، تاکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هرگز نگذاشته تا دشمنان به نقشه‌های شومشان دست یابند.

عبدوس با بیان اینکه اینکه ناو آمریکایی برای گذر از تنگه هرمز باید از ایران اجازه بگیرد نشانه اقتدار ایران اسلامی است، گفت: هزینه‌های کلان آمریکا در منطقه علیه ایران اسلامی، تا امروز بی نتیجه بوده و همین امر سبب سردرگمی و آشفتگی سردمداران استکبار جهانی شده است.

وی با بیان اینکه تروریستی خواندن سپاه اقدامی خصمانه از سوی آمریکا است، تاکید داشت: وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی تمام نقشه‌های شوم آمریکا را خنثی کرده و در ادامه نیز می‌کند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اقدام نابخردانه ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره محکوم است، ابراز کرد: آمریکایی‌ها با هدف قرار دادن مقدس‌ترین نهاد کشورمان راه به جایی نمی‌برند و خدعه دشمنان همواره به خودشان باز خواهد گشت و امروز به فضل خدا شاهد هستیم که این اقدام آمریکا چه انسجامی را در درون کشور به وجود آورده است.

عبدوس با بیان اینکه عامل اصلی شکست خوردن آمریکا با هزینه‌های گزاف در خاورمیانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان نمایان گر این موضوع است.

وی افزود: آمریکا و همراهانش می‌خواهند فعالیت‌های شوم خود را به سپاه پاسداران، نسبت دهند حال آنکه کارنامه این کشور در منطقه و در پرورش تروریست‌ها و تکفیری‌ها بر همگان روشن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار