نماینده رهبری در جمعیت هلال احمر:

همه ملت ایران سپاهی هستند

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی گفت: همه ملت ایران سپاهی‌اند و پشت سپاه هستند.
کد خبر: ۳۴۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 12April 2019

همه ملت ایران سپاهی هستندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالحسین معزی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان این که انسان در بحبوبه امتحانات رشد پیدا می کند، اظهار داشت: زندگی انسان آمیخته ای از مشکلات، رنج ها، آسانی ها و راحتی هاست. 

وی با ابراز این که ما در برابر یکدیگر مسئول هستیم، گفت: در آزمایش است که گوهر جان انسان نمایان می شود؛ البته آن کسی هم که زندگیش در امن و امان بوده است و خسارتی به او وارد نشده است او هم امتحان می شود. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به این که بیش از ۲۴ استان کشور در طلیعه سال جدید درگیر حوادث سیل شدند، تصریح کرد: دستور مستقیم رهبری است که مسئولان امر به سرعت به وضعیت مردم سیل زده رسیدگی کنند.

وی بیان داشت: مومنان در برابر یکدیگر مسئول هستند و امروز می بینیم بیش از هزار طلبه، هزار دانشجو، نیروهای داوطلب و بسیجی و ارتش و سپاه و... در شهرهای سیل زده در اوج مسئولیت پذیری مشغول خدمت به مردم هستند. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور منطق اسلام و دین اجتماعی را خدمت گزاری به مردم دانست و خاطرنشان کرد: حادثه ها می گذرد اما سربلند کسی است که مسئولیتش را بدرستی انجام داده است. 

وی با بیان این که شکرگزاری مردم سیل زده اوج ایمان و باور آن ها به خداوند متعال است، گفت: مومن صابر است و هر اندازه که ایمان فرد بیشتر باشد، صبر و مقاومت او بیشتر است.  

حجت الاسلام والمسلمین معززی عنوان داشت: دولت به تنهایی توانایی جبران خسارات باقی مانده از سیل را ندارد و مردم باید برای کمک بیایند همانطوری که در حوادث گوناگون کشور در این ۴۰ سال حضور داشته اند. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: آمریکا این شیطان بزرگ همواره دشمن ما بوده است و با جنگ های تبلیغاتی، نظامی، اقتصادی و تحریم ها به دنبال تفرقه افکنی میان مردم و ضربه به انقلاب اسلامی بوده است. 

وی در رابطه با اقدام آمریکا علیه سپاه گفت: دشمنان این آرزو را به گور می برند و انقلاب پا برجامی ماند، همه ملت ایران سپاهی اند و پشت سپاه هستند و بیانیه گام دوم انقلاب را در مسیر تمدن اسلامی با روحیه جوان گرایی و استوارتر از قبل در پیش می گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار