پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان رودسر ابراهیمی

در پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان رودسر ابراهیمی آمده است: مادران شهدا الگوی ایثار برای همه رهروان راستین انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۴۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 14April 2019

مادران شهدا الگوی ایثار برای رهروان راستین انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در پی درگذشت «صفیه جلالی رودسری» مادر شهیدان سرافراز دوران دفاع مقدس «محمدرضا، علیرضا و غلامعلی رودسر ابراهیمی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح ذیل است:

خبر درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «صفیه جلالی رودسری»، مادر بزرگوار شهیدان معظم «محمدرضا، علیرضا و غلامعلی رودسر ابراهیمی» که با لبیک به دعوت حق، به فرزندان شهیدش پیوست، موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

آن مادر بزرگ دوران خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا ایران اسلامی امروز در سایه عزت، اقتدار و استقلال به مسیر پر غرور خویش در راستای آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با قوت و قدرت ادامه دهد و دست بدخواهان از کیان و ناموس کشور عزیزمان کوتاه باشد.

مادران شهدا که عمر گرانقدر خویش را در مسیر الهی و تربیت مردانی دلیر و انقلابی سپری کردند و پس از شهادت فرزندان خود نیز در حفظ آموزه‌های شهیدان والامقام و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی پایمردی کردند، الگوی ایثار برای همه رهروان راستین انقلاب اسلامی هستند.

اینجانب مصیبت وارده را محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم ولایتمدار استان بویژه مردم شهیدپرور شهرستان تنکابن تسلیت عرض نموده، از پروردگار قادر متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقیده سعیده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها