معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد؛

۳۱ فروردین ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس

مسعود تقدیسی لاریجانی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس جلوه‌های خدمت را پایان فروردین اعلام کرد.
کد خبر: ۳۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ - 14April 2019

۳۱ فروردین ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیسبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مسعود تقدیسی لاریجانی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، با بیان اینکه جشنواره نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت در حوزه‌های عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله برگزار می‌شود، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ فروردین است.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان و خدمات ارزنده ماموران پلیس در برقراری نظم و امنیت و امدادرسانی به سیل زدگان، افزود: یکی از بخش‌های این جشنواره که توجه ویژه‌ای به آن خواهد شد، آثاری است که از این حوادث تهیه و ارسال می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه عکاسان، خبرنگاران، مستندسازان، دانشجویان و عموم شهروندان و همچنین همکاران مجاز به شرکت در این جشنواره هستند، اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره، آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی داخلی به آدرس @festpolice در شبکه‌های سروش، ایتا، بله، گپ، ساپنا و آی گپ ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، تاکید کرد: آثار تولیدی همراه با مشخصات تولید کننده شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه در قسمت نام اثر ارسال شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای اطلاع دقیق از فراخوان جشنواره و سایر مقررات به پوستر جشنواره یا سایت خبری پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار