مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز پویش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از سپاه پاسداران

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش جامعه دانش آموزی استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 16April 2019

به گزارش  دفاع‌پرس از یاسوج، «هادی زارع‌پور» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (سه شنبه 27 فروردین) در جمع خبرنگاران از آغاز پویش جامعه دانش‌آموزی استان در حمایت از سپاه پاسداران خبر داد و اظهار داشت: دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای شرکت در این پویش باید جمله «من سپاه را دوست دارم زیرا....» را تکمیل کنند، افزود: دانش‌آموزان جمله خود را از طریق کانال سروش به نشانی sapp.ir/anjomaneslamikb ارسال یا از طریق شماره 09375288737 پیامک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت‌کنندگان پس از نوشتن جمله، مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شهرستان، مدرسه، پایه و رشته تحصیلی را ارسال کنند.

زارع‌پور با بیان اینکه مهلت ارسال جملات تا 15 اردیبهشت است، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جملات خود را پس از انتشار در کانال سروش به نشانی sapp.ir/anjomaneslamikb مشاهده کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار ارسالی از طریق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بررسی و برترین‌ها انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار