مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

استفاده از زبان هنر بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

سید حسین نازاریان گفت: زبان هنر یکی از بهترین ابزارهایی است که می‎توان به وسیله آن فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‎های آینده منتقل کرد.
کد خبر: ۳۴۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 16April 2019

استفاده از زبان هنر بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان و «محمد حسین امیدیان» و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و حوزه هنری این استان امروز سه‎شنبه، به مناسبت هفته هنر انقلاب به دیدار خانواده شهید هنرمند «روح الله گودرزی» رفتند و از  همسر این شهید والامقام تجلیل  کردند.

در این دیدار «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، با اشاره به لزوم معرفی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت:  زبان هنر یکی از بهترین ابزارهای است که می‎توان به وسیله آن فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی را به نسل های آینده منتقل کرد.

وی افزود: معرفی و پاسداشت شهدا که در زمینه هنر فعال بودند، تاثیر بسزایی در انتقال این فرهنگ برگرفته از مکتب عاشورا را در جامعه دارد.

در ادامه «محمد حسین امیدیان» رئیس حوزه هنری لرستان، با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما است، گفت: در دل این دیدارها بدنبال زنده کردن خاطره‎ها و یاد شهدا هستیم.

وی ادامه داد: از خانواده‎های شاهد و ایثارگر انتظار داریم در نگارش زندگینامه و خاطرات شهدا، کمک حال حوزه هنری  و سایر ارگانهایی که در این زمینه فعالیت دارند، باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار