فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشی شکست ناپذیر و قدرتمند تبدیل شده است

امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشی شکست ناپذیر و قدرتمند تبدیل شده است و اجازه نخواهد داد در غوغا و جنگ رسانه‌ای نظام سلطه، راهبرد نظام اسلامی آسیب ببیند.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 18April 2019

ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشی شکست ناپذیر و قدرتمند تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور و فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند اظهار داشت: روز 29 فروردین یادبود روزی تاریخی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) به نام ارتش نامگذاری شد تا پاسخی به فداکاری های ارتش باشد.

وی افزود: ملت ما تاکنون فراز و فرودهای پرشماری پشت سرگذاشته اما به خوبی ثابت کرده با پیروی از مقام معظم رهبری در همه برهه ها از خطرات موفق بیرون آمده است.

فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه پیام صلح و دوستی است، گفت: ارتشیان همانند مشتی آهنین برای دشمنان هستند.

پرویز وجود ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح را مایه آسایش برای کشور دانست و عنوان کرد: اندیشه خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 با الهام از سخنان امام خمینی (ره) و با دستور مستقیم امام خامنه‌ای که نماینده امام بودند، شکل گرفت و امروز به درختی تناور تبدیل شده است.

وی تنوع ساختار تسلیحات بومی در منطقه را بی نظیر برشمرد و اعلام کرد: امروز پیچیده ترین تسلیحات را در کشور می سازیم.

فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشی شکست ناپذیر و قدرتمند تبدیل شده است و اجازه نخواهد داد در غوغا و جنگ رسانه ای نظام سلطه، راهبرد نظام اسلامی آسیب ببیند.

پرویز با بیان اینکه ماموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته، مضاعف شده است، اضافه کرد: نامگذاری سال جاری به نام سال «رونق تولید» و تاکید رهبری مبنی بر اینکه تولید موجب خنثی کردن تمام نقشه های دشمن می شود، هوشمندانه ترین اقدام است.

وی تصریح کرد: در همین راستا نیروهای مسلح با تولید امنیت نقش خود را در رونق تولید ادامه خواهند داد.

فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدام اخیر امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می کنیم و اعلام می‌کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این مقام مسوول با بیان اینکه شیطان بزرگ با تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهایت خباثت خود را نشان داده است، تاکید کرد: دولت آمریکا صلاحیت ندارد یک نیروی برآمده از مردم را تروریست بنامد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای پرتوان کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده هست و خواهد بود.

تمام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار