فرمانده انتظامی لرستان:

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست

سردار «محمد مهدیان نسب» شهادت را بالاترین پاداش در راه دفاع از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب دانست و گفت: عزت و سربلندی کشور مرهون خون شهدا است.
کد خبر: ۳۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 19April 2019

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «محمد مهدیان نسب»، شامگاه پنج شنبه (29 فروردین) در دیدار با خانواده شهید سرهنگ دوم «فضل الله راستین» اظهار داشت: حماسه آفرینی شهدا  در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: شهدا برای دفاع از میهن از جان خویش گذشتند و برای دفاع از مقام ولایت، تا آخرین قطره خون خود دفاع کردند.

سردار مهدیان نسب شکوفایی عزت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا دانست و گفت:  شهادت بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلاب است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ کشورمان هستند، تصریح کرد: شهدا بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند.

وی ادامه داد: حضور در جمع و محفل خانواده شهدا، توفیق الهی است که روحیه خدمت را در دل ها افزایش و باعث اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

در این دیدار سردار مهدیان نسب با اهدا لوح و هدایایی از خانواده شهید «فضل الله راستین» تجلیل کرد.

خاطرنشان می شود شهید «فضل الله راستین» در بهمن ماه 1393 در درگیری با سارقان مسلح در شهر «لایی» استان خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از تشییع در شهرستان «خرم آباد»، در زادگاهش روستای «دارایی» به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها