امام‌ جمعه بروجرد مطرح کرد؛

وزارت امور خارجه قاطعانه جواب گستاخی سفیر فرانسه را بدهد

حجت‌الاسلام سید علی حسینی گفت: اخیراً سفیر فرانسه در واشنگتن گفته است ایران بعد از برجام حق فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم را ندارد، به همین دلیل ملت ایران از وزارت امور خارجه می‌خواهند با جدیت تمام و شجاعانه مقابل این خبیثان بایستد و با زدن تو دهنی محکم جواب آنها را بدهد.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ - 19April 2019

وزارت امور خارجه قاطعانه جواب گستاخی سفیر فرانسه را بدهدبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به حضور پر رنگ مردم، ارتش، بسیج، سپاه و طلاب بروجردی در مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت: در حوادث اخیر مردم بروجرد در مناطق سیل زده لرستان خوب درخشیدند گرچه سیل قدری تلخ بود اما مشکلاتی که ببار آمد ناشی از عدم رعایت خودمان بود.

وی افزود: ارتش، سپاه و بسیجیان و طلاب همه پای کار آمدند و برخلاف تبلیغ دشمنان هموطنان خود را تنها نگذاشتند و در مناطق سیل زده لرستان خوب درخشیدند و دلسوزانه جان خود را به خطر انداختند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر ۶ هزار طلبه جوان در پلدختر و معمولان کار می‌کنند که همین افراد دلسوزان نظام هستند و هم اکنون تنها مردم را می‌بینیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، راهپیمایی هفته گذشته در دفاع از سپاه را تحسین کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری به دنبال ادعای ترامپ وی را رهبری احمق درجه یک خواند و تمام دنیا شاهد سیل خروشان مردم در دفاع از سپاه پاسداران ایران بودند که این حرکت موجب پشیمان شدن دشمنان از اقداماتشان علیه سپاه پاسداران ایران شد.

وی، افزود: راهپیمایی عظیم سراسری موجب محبوبیت سپاه پاسداران در دنیا شد و مردم بروجرد نیز در این راستا سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به سالروز تأسیس اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیان داشت: مظلومیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اینکه نمی‌توانند عملکردشان را برای مردم بازگو کنند بر کسی پوشیده نیست؛ این سربازان تلاش می‌کنند با ترور، قاچاق وفساد اقتصادی مبارزه و از مسئولان دلسوز نظام دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز کتابخوانی و تألیف کتاب، ادامه داد: متأسفانه نرخ مطالعه مفید در کشور ضعیف است.

به گفته وی در کشور افراد روزانه تنها چند دقیقه مطالعه می‌کنند که این آمار نشان می‌دهد سرانه مطالعه خیلی پایین است و باید در این زمینه بیشتر فرهنگسازی شود.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به اقدامات کشور فرانسه و اظهار نظر در مورد ایران، خاطر نشان کرد: وزیر امور خارجه فرانسه چندی پیش اظهار کرده که سپاه ایران را تحریم کرده ایم چون تروریست هستند و اخیراً سفیر فرانسه در واشنگتن نیز گفته است ایران بعد از برجام حق فعالیت‌های غنی سازی اورانیوم را ندارد به همین دلیل ملت ایران از وزارت امور خارجه می‌خواهند با جدیت تمام و شجاعانه مقابل این خبیثان بایستد و با زدن تو دهنی محکم جواب آنها را بدهد.

حجت الاسلام حسینی تمام پیروزی‌های به دست آمده ملت ایران را ناشی از دست یاری پروردگار دانست و افزود: دشمنان ایران از جمله دولت‌های مختلف آمریکا هر اقدامی علیه ایران انجام دهند به طبع به خودشان بر می‌گردد و بیشتر به نفع مردم ایران و شکست دشمنان تمام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار