نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:

مشکل اسکان دائم مردم سیل‌زده لرستان در اسرع وقت حل شود

«محمد بیرانوندی» گفت: انتظار این است که مشکل اسکان دائم مردم سیل‌زده در اسرع وقت حل شود.
کد خبر: ۳۴۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 20April 2019

مشکل اسکان دائم مردم سیل‌زده لرستان در اسرع وقت حل شودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد بیرانوندی» نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که با حضور رئیس جمهور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، خطاب به روحانی اظهار داشت: مردم توقع داشتند که رئیس جمهور زودتر در لرستان و مناطق سیل زده این استان حضور پیدا می‌کرد؛ الان هم که به لرستان آمده‌اید، خوش آمدید.

وی با اشاره به اینکه مردم لرستان همواره در همه صحنه های انقلاب حضور گسترده ای داشته و دارند، گفت: مردم لرستان همواره حافظ خاک کشور بوده‌اند و در این راستا از رئیس جمهور توقع دارند که مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی سیلاب را انعکاسی از طبیعت دانست و افزود: امروز در لرستان سیل نیامده است بلکه وقتی که مردم در کوچه و خیابان دنبال کار می‌گردند در لرستان سیل آمد.

بیرانوند با بیان اینکه به مردم در رابطه با وقوع سیلاب خوب اطلاع رسانی نشد، افزود: این امر به گونه‌ای بود که مردم توانستند فقط جان خود را نجات بدهند و زندگی، خانه‌ها و… خود را از دست داده‌اند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار این است که مشکل اسکان دائم مردم سیل زده در اسرع وقت حل شود.

وی تصریح کرد: ما حقمان را می‌خواهیم، زمین‌های کشاورزیمان را می‌خواهیم، لرستان جز پنج استان پرآب کشور است، نیاز بوده که تخصیص آب این استان افزایش یابد و سدهای معشوره، بختیاری، شبیخون و... در این استان عملیاتی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار