طی پیامی؛

رئیس مجلس درگذشت حجت‌الاسلام شجاعی کیاسری را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن شجاعی کیاسری، وی را منشأ خیر و برکات دانست.
کد خبر: ۳۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ - 22November 2014

رئیس مجلس درگذشت حجت‌الاسلام شجاعی کیاسری را تسلیت گفت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حجتالاسلام سید حسن شجاعی کیاسری، نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی این ضایعه را به حوزه علمیه، دانشجویان، مردم شریف ساری و بیت مکرم ایشان، تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت حجتالاسلام والمسلمین سید حسن شجاعی کیاسری نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

حجتالاسلام والمسلمین شجاعی کیاسری، در اوایل دهه 40 پس از فراگیری سطوح عالیه تحصیلات حوزوی، فقه و اصول از محضر اساتیدی همچون حضرات آیات مکارم شیرازی، شیخ جعفر سبحانی، میرزا حسن نوری همدانی و آیات عظام آقا میرزا هاشم آملی، سید محمدرضا گلپایگانی و مرعشی نجفی به درجه اجتهاد دست یافت.

ایشان از سال 1341 و با آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) نام ایشان با لقب "شجاعی مازندرانی" از فعالان شجاع و زبانزد در عرصه مبارزه با طاغوت و نظام ستمشاهی بوده و در شکلگیری انقلاب اسلامی نقش ارزندهای ایفا کردهاند.

مرحوم شجاعی کیاسری پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیتهای فراوان به ویژه نمایندگی چند دوره مجلس شورای اسلامی منشأ خیر و برکات بودهاند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به حوزه علمیه، دانشجویان، مردم شریف ساری و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار