سلگی:

هیچ صدای دوگانه‌ای در سپاه نسبت به رژیم صهیونیستی وجود ندارد

معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ گفت: هیچ صدای دوگانه‌ای در بین فرماندهان سپاه علیه رژیم سفاک و غیرقانونی صهیونیستی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۴۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 23April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، روح‌الله سلگی در گفت‌وگو با آنا، در رابطه با این موضوع که گفته می‌شود سرلشکر سلامی معروف به موضع‌گیری‌های قاطعانه و یا تندی علیه رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: هیچ صدای دوگانه‌ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم سفاک و غیرقانونی صهیونیستی وجود ندارد. سپاه یک نظام مکتبی و ولایی است و هیچ تندی یا کندی در آن وجود ندارد. ساختار سپاه یک‌پارچه بوده و یک صدا دارد.

این استاد علوم سیاسی با بیان اینکه ارتباط ارکان نظام جمهوری اسلامی، ارگانیک و مثل یک کالبد است، تصریح کرد: نام سردار سلامی به دلیل موضع‌گیری‌های انقلابی و با صلابت برای اسرائیلی‌ها خیلی خطرناک‌تر است، اما هر کدام از سرداران سپاه مثل سرداران صدر اسلام هستند. هیچ فاصله‌ای بین مالک اشتر، سردار سپاه امیرالمؤمنین (ع)، زهیر سردار سپاه امام حسین (ع) با حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) که اولین سردار سپاه اسلام بود، نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه اهدافی که این سرداران دارند، برافراشته شدن نام الله و تقابل با طاغوت است. این هدف در صدر اسلام بوده و اکنون نیز وجود دارد.

معاون سیاسی بسیج اساتید تهران بزرگ عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی که میراث‌دار اسلام ناب محمدی (ص) است، براساس همین گفتمان فعالیت می‌کند. یکی از مهم‌ترین مأموریت‌هایی که یک نظام الهی باید داشته باشد مقابله با طاغوت است.

سلگی در پایان سخنان خود تأکید کرد: ما جز صدایی واحد در سپاه که آن هم ضدیت با رژیم غاصب صهیونیستی است، صدای دیگری نداریم و همه این صدا‌ها بلند و رسا هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار