سردار رستگارپناه:

آمریکایی‌ها در طول ۴۰ سال انقلاب همواره از ایران شکست خورده‌اند

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد‌کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکایی‌ها در طول چهل سال انقلاب اسلامی همواره از جمهوری اسلامی شکست خوردند که بارزترین آن شکست نظامی در صحرای طبس بود.
کد خبر: ۳۴۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 25April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ پاسدار «حسن رستگارپناه» رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح امروز در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس در مسجد روضه محمدیه یزد، اظهار داشت: این حادثه با امداد الهی شکست خورد و توطئه آنها علیه نظام و انقلاب و ایران نقش بر آب شد.

وی افزود: حتی اگر هر 100 نفری که در هواپیمای آمریکایی حضور داشتند موفق به عبور از آن می‌شدند، بدون شک با نیروهای انقلابی برخورد و از بین می‌رفتند.

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه در حادثه طبس اراده خدای متعال در حفظ انقلاب اسلامی بود گفت: این اراده آنگونه محقق شده که اسلام سربلند باشد و در حوادث مختلف این اراده بوده و هیچگاه اراده خدای متعال تغییر نخواهد کرد.

رستگارپناه ادامه داد: شهید منتظرقائم نیز یکی از نیروهای متعهد و با بصیرت کشور بود که در آن حادثه در تقابل با دشمنان اسلام حضور به‌موقع و مقتدرانه‌ای داشت و در سقز، بوکان و مهاباد توانست نقش‌آفرینی کند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح به توطئه‌های مختلف آمریکا در 40 سال گذشته علیه نظام اشاره کرد و راز عزت و عظمت ایران و ملت را در گرو ولایتمداری و بصیرت ذکر کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران به رغم توطئه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای راه عزت خود را به خوبی شناخت و همچنان در جبهه استکبار جهانی ایستاده است. 

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد‌کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برای مخدوش کردن افکار مردم ایران در رسانه‌های معاند فعالیت‌های بسیاری صورت می‌گیرد، گفت: امروزه مردم جمهوری اسلامی به خوبی توطئه‌های دشمنان را شناخته و به سادگی فریب آنها را نخواهند خورد.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا از بدو انقلاب اسلامی شکستش شروع شد عنوان کرد: آمریکایی‌ها در طول این چهل سال همواره از جمهوری اسلامی شکست خوردند که آن هم علتش تدابیر و هوش و ذکاوت رهبر معظم انقلاب بود که دشمن نیز به این مسئله پی برده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار