استاندار خوزستان:

اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست

حسینی محراب گفت: از مردم حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، افراد مورد نظرخود را انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۶۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ - 10May 2024

اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز با تاکید بر این‌که اهمیت مرحله دوم انتخابات در استان کمتر از مرحله اول نیست، اظهار داشت: در این مرحله مردم با حضور خود می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور نقش تاثیرگذاری داشته و کاندید اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی افزود: از مردم حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، افراد مورد نظرخود را انتخاب کنند.

استاندار خوزستان همچنین با بیان اینکه ۳۰۹ شعبه برای اخذ رای در این ۲ حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر است.

حسینی محراب با اشاره به این که انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است، افزود: با فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات، شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر با آمادگی کامل از صبح امروز در حال اخذ آرای مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر عوامل اجرایی در ۲ حوزه انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات در این حوزه‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار