وصیت نامه معلم شهید «احمد علی‌شاهی فولادوند»؛

چنگ زدن به ریسمان پیامبران و ائمه اطهار (ع) باعث نجات از گرداب هلاکت است

شهید «احمد علی‌شاهی فولادوند» در وصیت نامه خود آورده است: تنها چنگ زدن به ریسمان پیامبران و ائمه اطهار (ع) مصباح هدایت و باعث نجات بشر از گرداب هلاکت است.
کد خبر: ۳۴۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ - 02May 2019

چنگ زدن به ریسمان پیامبران و ائمه اطهار (ع) باعث نجات از گرداب هلاکت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، شهید «احمد علی‌شاهی فولادوند» 1337/2/10 در شهرستان «الشتر» به دنیا آمد پدرش «حسین» و مادرش «زهرا» نام داشت. تحصیلاتش را تا پایان دوره کاردانی ادامه داد و در شغل معلمی مشغول به کار شد. در دوران جنگ تحمیلی مانند سایر جوانان این مرزو بوم تاب تهاجم دشمن به خاک کشورش را نداشت و در میادین نبرد حاضر شد تا اینکه در 1365/3/2 در منطقه عملیاتی «حاج عمران» به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای شهرستان «الشتر» به خاک سپرده شد.

متن  کامل وصیت نامه معلم شهید «احمد علی‌شاهی فولادوند»

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و یاران با وفای ایشان. اینجانب بارها تأسف خورده‌ام که در صدر اسلام نبوده‌ام که از سالار کربلا با این توان ناچیزم بر علیه ظالم زمان بجنگم و این التهابی که در سینه‌ام با عشق به اهل بیت دارم، فرونشانم. حالا خداوند به مردمان این عصر منت نهاده و فرزند صالح ایشان را در این عصر به عنوان رهبر تعین نموده تا این خواسته‌های دوستاران حسین (ع) را برآورده سازد و با عنایت رب العالمین و اخلاص این مردم توفیق برای اینجانب حاصل شده که در ظل رهبریت امام امت ودر بین این ملت عزیز، از فرزند عزیز حسین(ع) دفاع نماییم.

و صحبتی که با بازماندگان خودم دارم، این است که مادر و مادر فرزندانم و خواهران و اقوام من، بدانید و آگاه باشید که این راه را خودم با شناخت و آگاهی انتخاب کرده‌ام و هیچ عاملی بجز عشق به حسین (ع) و امام خمینی (ره) که در راه خداوند رنج‌ها را متحمل شده‌اند و به عین الیقین رسیده‌اند، مرا به اینجا نکشانده و یقین دارم این راه صحیح هست و به جز این راه، بقیه باطل و بی ثبات هستند و تنها چنگ زدن به ریسمان پیامبران و ائمه اطهار(ع) مصباح هدایت و نجات بشر از گرداب هلاکت است.

اول، برای من هیچ تأسف نخورید و باید شما افتخار کنید که فردی را پرورش نموده اید که از بین راهها، راهی را انتخاب نموده است که ابا عبدالله الحسین(ع) انتخاب نموده و در راه یزید و معاویه گام بر نداشته است و تنها انتظاری که از شما دارم این است که اول مقاوم و باقار باشید و به ضد انقلاب بفهمانید که ما اهل کوفه نیستیم که امام را تنها بگذاریم. تا آخرین لحظه به امام و یارانش با وفا باشید.

دوم، چهار تا فرزندم که کوچک هستند وا حتیاج به تربیت صحیح دارند. امیدوارم که در تربیت آنها کوشا باشد و نگذرید که در مسیر بد گام بردارند زیرا فرزند خوب باعث سربلندی و فرزند بد باعث ننگ خانواده است. و من هم ان‌شاء الله  اگر شهید واقعی  در پیشگاه ایزد یکتا بودم، برای شما شفاعت خواهم کرد.

سوم، با تمام مردم با دلی روشن و چشمی بینا و گوشی شنوا و قلبی آگاه و بینشی باز اعلام می دارم هیچ عاملی بجز عشق به ابراهیم خلیل الله، موسی کلیم الله، عیسی روح الله و فرزند پاک ایشان خمینی روح خدا، مرا به قربانگاه نکشانده است.

و دستم را از تابوت بیرون آورید تا سرمایه داران بدانند که چیزی از دنیا نبرده ام و تا طالبان مقام و جاه بدانند که دنیا به هیچکس وفا نمی کند و به آنهایی که توانایی مسئولیت هایی را ندارند، سفارش می کنم که به خون شهدا خیانت نکنند، زیرا خون شهدا روز قیامت از آنها باز خواست می کند و کرکسان لاشخور را میدان مجال ندهید و یاران امام را منزوی نکنید، زیرا معاد و روز باز خواستی در کار هست و هر فردی به سزای اعمالش خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها