مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مبلغان دینی به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغان دینی بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 05May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «حمید برازش» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع طلایه‌داران تبلیغ رمضان، اظهار داشت: امروز شبکه تبلیغ می‌تواند تغییراتی را ایجاد کند که در جامعه موثر باشد و از این طریق می‌توان با تبلیغات سوء مقابله کرد.

وی افزود: در سیل اخیر در کشور، خیل عظیمی از  روحانیون را در بین مردم و در حال خدمتگزاری به نیازمندان دیدیم که این موضوع دیدگاه نگاه خیلی‌ها را نسبت به این قشر تغییر داد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم در جنگ هشت ساله این کشور را در سختی‌ها و مشکلات به خوبی اداره کردند و همان مردم در این وضعیت اقتصادی هنوز به این نظام و کشور پایبند هستند.

برازش با اشاره به همزمانی برخی مناسبت‌ها از جمله سالروز حماسه سوم خرداد با شب‌های سرنوشت‌ساز قدر، از مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات خواست در اطلاع‌رسانی جایگاه این مناسبت‌ها به مردم کوتاهی نکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برپایی سفره کریمه امام حسن مجتبی (ع) با کمک خیرین در ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها