فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خبر داد؛

احداث یک هزار واحد مسکن مدد‌جویی در نقاط محروم آذربایجان‌ غربی

سردار حبیب شهسواری گفت: براساس قرارداد منعقد شده بین سپاه شهدا و کمیته امداد امام خمینی استان یک‌هزار واحد مسکن مددجویی در نقاط محروم آذربایجان‌ غربی احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 06May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در مراسم بهره‌برداری از مسکن‌های مددجویی در سلماس اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در روستا‌های محروم سلماس و با مشارکت سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی و کمیته امداد امام خمینی  استان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) احداث شده است.

وی افزود: ۱۰ واحد مسکن مددجویی هر کدام در ۵۰ مترمربع و با ۴۵۰ میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری رسیده است. براساس قرارداد منعقد شده بین سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان یک‌هزار واحد مسکن مددجویی در نقاط محروم استان احداث می‌شود که ۵۰۰ واحد از این تعداد توسط سپاه عملیاتی و اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: دشمن جنگ اقتصادی را در پیش گرفته پس باید بیشتر از گذشته به مناطق محروم توجه شود تا مشکلات اقتصادی نتواند ضربه‌ای به خانواده‌های حساس وارد کند.

بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۶۰۳ خانوار تحت حمایت در آذربایجان‌غربی فاقد مسکن بوده و کمیته امداد امام خمینی استان سعی در خرید و ساخت مسکن با مشارکت خیران و سپاه شهدا برای این تعداد خانوار مددجو دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار