فرمانده دریابانی استان مازندران خبر داد؛

امدادرسانی مرزبانان مازندران به سیل‌زدگان شهر «سیمرغ»

سرهنگ «سیدتقی حسینی» از امدادرسانی مرزبانان مازندران به سیل‌زدگان شهر «سیمرغ» خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 06May 2019

امدادرسانی مرزبانان مازندران به سیل زدگان سیمرغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ ستاد «سیدتقی حسینی» فرمانده دریابانی استان مازندران در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده تالارپشت شهرستان سیمرغ، اظهار داشت: ما مرزبانان نیروی انتظامی، جاماندگان دفاع مقدس بوده و هر لحظه خادم این مردم و آب و خاک ایران اسلامی هستیم.

حسینی افزود: خادمین ملت شریف ایران اسلامی در مرزبانی ناجا از ساعت‌های شروع سیل در استان‌های درگیر سیل دوشادوش دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان مشغول ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به هموطنان سیل‌زده بوده اند و همواره در کنار این عزیزان خواهیم بود و در این راه پر افتخار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری ایران به شکست تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط این چنینی که بخشی از مردم مناطق کشورمان با مشکلات به وجود آمده از سیل رو به رو هستند نیز با فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) همه در صف و مسیر انقلاب قرار گرفتند و این سیل به وجود آمده، سیل خروشانی از وفاق و همدلی همه جناح‌ها و مذاهب را رقم زده است.

این مسئول با اشاره به حضور فعال دریابانان از اولین روز از حادثه سیل استان، گفت: در راستای خدمات به سیل زدگان، کاروانی از مرزبانان استان به صورت داوطلب در قالب گروه جهادی به مناطق سیل‌زده از جمله روستای تالار پشت شهرستان سیمرغ اعزام شدند.

حسینی در ادامه افزود: در این امر خداپسندانه دریابانان استان با حضور در مناطق سیل‌زده با اتحاد یکدیگر، نسبت به انتقال هموطنان گرفتار در سیلاب با شناورهای در اختیار و در ادامه خارج کردن گل و لای و بازسازی محل زندگی برای ساکنین اقدامات شایسته ای انجام دادند.

فرمانده دریابانی استان مازندران با بیان اینکه باری دیگر این سیل اتحاد، همبستگی، محبت و لطف و صفا را در میان مردم ما ایجاد کرد، افزود: ما ایرانیان نشان می‌دهیم که هیچ‌وقت جدا و متفرق از هم نیستیم بلکه واحد و یک خانواده هستیم و باید به داد همدیگر برسیم.

وی افزود: خدا را شکر همانگونه که مقام معظم رهبری به فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح فرمان دادند، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، بسیجیان، طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حرکت کردند و در این مسیر به یاری مردم شتافتند.

حسینی در پایان خواستار توجه بیشتر به سیل‌زدگان شد و افزود: تا جایی که قدرت و توان داریم در کنار این مردم می‌ایستیم و قول شرف می‌دهیم که با آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار