معاون امنیتی استانداری مازندران:

سوم خرداد فرصت تقویت انقلاب است

«حسین حسن نژاد» سوم خرداد را فرصت تقویت انقلاب، نیروهای انقلابی و اتصال نسل امروز و دیروز برشمرد.
کد خبر: ۳۴۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 08May 2019

سوم خرداد فرصت تقویت انقلاب و یک گفتمان محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین حسن نژاد» معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز با موضوع بزرگداشت سوم خرداد و حماسه خان طومان در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد، از دفاع مقدس به عنوان یک معدن تجدیدپذیر یاد کرد و اظهار داشت: سوم خرداد یکی از موادی است که می‌توانیم از آن استحصال کنیم.

وی با بیان اینکه سوم خرداد غرور ملی مردم ایران بوده و نتیجه اراده مردان الهی است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) خداوند خرمشهر را آزاد کرد، افزود: چون اراده الهی در این پیروزی توسط مردان این مرز و بوم شکل گرفت پایدار و ماندگار است و وظیفه همه ما حفظ این فرهنگ است.

حسن نژاد با بیان اینکه تمام اراده دشمن فاصله انداختن بین نیروهای انقلابی است و باید از این فرصت برای افزایش همبستگی بهره گرفت، گفت: سوم خرداد یک سند و ثروت برای تبدیل هویت ایرانی اسلامی و افتخار این مرز و بوم و جزو میراث مشترک، نماد و نتیجه انقلاب و یکی از ابعاد رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: سوم خرداد یکی از نمادها و المان‌های سربازان و رزمندگان است که باید آن را حفظ کنیم و این بزرگداشت برای یادآوری آن حماسه‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه امروز نگاهی که به دین و ارزش‌ها داریم را مدیون انقلاب و امام و شهدا هستیم، بر ضرورت پاسداری از آن تأکید کرد و افزود: یکی از آنها حماسه سوم خرداد است و خداوند همه ما را مکلف به یادآوری ایام الله می‌کند.

وی گفت: حماسه فتح خرمشهر، نماد افتخار و غرور و عزت مردم ایران است و توجه به برنامه‌های آزادسازی خرمشهر برای همه ما باید با این جهت گیری نسبت به سال‌های گذشته مهم‌تر باشد چون مردم را برای ماندگاری این حماسه یادآوری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امروز نباید حماسه آزادسازی خرمشهر را فراموش کنیم و یا با ملاحظات شخصی نبینیم و از آن به عنوان فرصت تقویت انقلاب، نیروهای انقلابی و اتصال نسل امروز و دیروز و به عنوان یک گفتمان ببینیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اراده الهی پشتوانه مردم ما بوده است، گفت: با این نمادها و فرصت‌های خلق شده توسط مردم، در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و باید این برگ زرین را برجسته کرده و آن را حفظ کنیم.

حسن نژاد با بیان اینکه از فرصت‌ سوم خرداد برای ادامه مسیر استفاده کنیم، گفت: با این پیوست ذهنی اگر برنامه‌های سوم خرداد را ببینیم تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: سوم خرداد یکی از مصادیق امید است و وظیفه داریم از همه این نمادها و فرصت‌ها برای پیشبرد انقلاب استفاده کنیم.

این مسئول در پایان بر ضرورت بازگو کردن حماسه‌ آزادسازی خرمشهر در مساجد توسط روحانیون و علما تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی استان در این زمینه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها