10 عنوان برنامه محوری در فامنین اجرا می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین از اجرای ۱۰ عنوان برنامه محوری توسط بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 11May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «روح‌الله ربانی» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین در جلسه بسیج سازندگی اظهار داشت: برنامه‌های بسیج سازندگی بیشتر با اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و کمک به دولت در خدمات‌‎رسانی هر چه بهتر به مردم است.

ربانی گفت: در طول این هفته بالغ بر ۱۰ عنوان برنامه محوری همچون اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوی جهادی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین افزود: افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی، فضاسازی سطح شهر و ارسال پیامک به بسیجیان و معرفی طرح‌های جدید اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در طول این هفته است.

ربانی با اشاره به برخی از فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه فامینن در سال ۹۷ عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های اقتصاد مقاومتی برای ۲۰۰ نفر در عرصه‌های پرورش آبزیان، بلدرچین، شترمرغ، قارچ و پرورش ماکیان از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌ها این سازمان به توزیع بسته‌های حمایتی و مواد غذایی و لوازم التحریر به تعداد ۵۵۰ بسته، ۳ مورد تعمیر و بازسازی مساجد، ساخت سوله‌های ورزشی در ماماهان و سراوک، بازسازی و مرمت گلزار شهدای سراوک و چپقلو، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم به هفت روستا، ویزیت رایگان و دارویی بیش از ۴۰۰ نفر و تامین جهیزیه برای ۳ نوعروس اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها