سجادی:

آن‌هایی که دنبال مذاکره هستند، خامِ سیگنال‌های ناقص آمریکایی‌ها شده‌اند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه راهبرد‌های جمهوری اسلامی مشخص است، ولی برخی خامِ سیگنال‌های ارسالی از طرف آمریکا می‌شوند، گفت: برخی فکر می‌کنند اگر مذاکراتی انجام شود به نفع‌مان خواهد بود، ولی یک موضوع را چند بار باید امتحان کنیم.
کد خبر: ۳۴۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 11May 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به القای دوقطبی جنگ و صلح توسط برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب اظهار داشت: رهنمود‌های رهبر انقلاب و سیاست‌های کلان کشور در مورد آمریکا مشخص است و به‌ویژه موضوع برجام قضایا را مشخص‌تر کرده و همچنین فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در مورد نوع برخورد رئیس جمهور آمریکا که دست‌های چدنی را از دستکش مخملی بیرون آورده، همگی گویای واقعیت‌های میدانی تقابل کنونی ایران و آمریکاست.

وی افزود: سیاست‌ها و راهبرد‌های جمهوری اسلامی مشخص است، ولی برخی خامِ سیگنال‌هایی که از طرف آمریکا فرستاده می‌شود، می‌شوند و فکر می‌کنند که اگر مذاکراتی انجام شود به نفع‌مان خواهد بود، درحالی‌که سوال این است که یک موضوع را چند بار باید امتحان کنیم.

وی با بیان این‌که مذاکرات قبلی ما با آمریکا به گونه‌ای تنظیم شده بود که همواره به ضرر ما بود، تصریح کرد: تلاش برای مذاکره با آمریکا و غرب با آن نگاه ارباب و رعیتی که به جهان دارند، تعجب‌آور است و برخی که ادعای روشنفکری دارند به‌روز نیستند و همان نظریات لیبرالی گذشته را مدنظر دارند و به حقوق بشری که این همه دنبالش هستند اعتنایی نمی‌کنند.

سجادی با تاکید بر این‌که این تفکر خامی است که عده‌ای فکر می‌کنند از سیگنال‌های ناقصی که آمریکایی‌ها می‌فرستند خبری هست، تصریح کرد: این درحالی است که این‌ها فقط زبان زور می‌فهمند و باید ضمن حفظ اتحادمان، سیاست‌های بازدارندگی موشکی را پی بگیریم و از سپاه و ارتش دفاع کنیم.

وی افزود: نقاط استراتژیکی مثل تنگه هرمز در دست ماست و اگر اتفاقی در این تنگه بیفتد دنیا دچار شوک خواهد شد، لذا آزموده را آزمودن خطاست، چون آمریکایی‌ها بازی برد ـ برد نمی‌خواهند و دنبال بازی برد ـ باخت هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها