لاهوتی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رونق تولید ملی منجر به پویایی اقتصاد می‎شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تولیدکنندگان داخلی می‌تواند اقتصاد کشور را از حالت رکود خارج کرده و به مرور زمان منجر به پویایی اقتصاد شود.
کد خبر: ۳۴۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 21May 2019

رونق تولید ملی وابسته به تعامل با غرب نیست/ مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنیممهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در جنگ نابرابر اقتصادی با آمریکا قرار داریم و آن‌ها با تمام قوا برای تضعیف توان اقتصادی کشورمان برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مقاومت مردم در برابر برنامه‌ها و اقدامات آمریکایی‌ها آن‌ها را متحمل شکست خواهد کرد.

وی افزود: مسوولان باید در پاسخ به مقاومت ملت در برابر فشارهای دشمن، به دور از لحظه‌ای غفلت برای بهبود وضعیت آن‌ها تلاش کنند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه مردم همیشه پایبند به نظام و انقلاب بوده و در این مسیر ثابت‎قدم هستند، افزود: روا نیست که ما مسوولان در خدمت‎رسانی به این ملت که از بدو ظهور انقلاب تاکنون متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بودند، لحظه‌ای سهل‌انگاری کنیم و برای کاهش نگرانی‌هایشان کار نکنیم.

لاهوتی گفت: مشکلات جاری کشور ما به واسطه اقدامات و تحرکات ضدایرانی آمریکایی‌ها به وجود آمده است؛ لذا مذاکره با این کشور به منظور کاهش مشکلاتمان چیزی جز ذلت‌پذیری نیست.

وی با توجه به وحدت و همدلی مسوولان در خصوص پرهیز از مذاکره با آمریکا، خاطرنشان کرد: ما باید فارغ از توجه به غرب و پرهیز از تعامل و مذاکره با آن‌ها، در داخل کشور برای بهبود وضعیت کشور اقدام کنیم؛ لذا یکی از نکات مهمی که می‌تواند اقتصاد ما را از حالت رکود خارج کند، توجه و کمک به تولیدکنندگان داخلی است؛ چراکه اگر مشکلات این قشر از جامعه را برطرف کنیم، قطعا شعار سال نیز تحقق خواهد یافت و همین مساله به مرور زمان منجر به پویایی اقتصاد می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق تولید ملی و پویایی اقتصادی کشور مستلزم تدبیر، برنامه‌ریزی و اقدام جدی مسوولان است و با شعار و گفتاردرمانی میسر نمی‌شود، تاکید کرد: دولت باید موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان را شناسایی و برای رفع معضلات این قشر از جامعه تلاش کند و در این مسیر مجلس از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد؛ چراکه رونق تولید یکی از مهم‌ترین عوامل خلاصی ملت و کشور از آثار مخرب ناشی از اعمال تحریم‌های آمریکایی‌هاست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار