مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی خط مقدم نظام هستند

حجت الاسلام «علی درویشی» گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی خط مقدم نظام هستند و باید در بیان مشکلات و نیازمندی‌های مردم به گوش مسوولان تلاش کنند.
کد خبر: ۳۴۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ - 18May 2019

اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی خط مقدم نظام هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «علی درویشی» مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز شنبه (28 اردیبهشت ماه) در دیدار با تعدادی از مدیران رسانه‌ای استان لرستان، اظهار داشت: امروزه با توجه به حجم بالای اتفاقات و اخبار و لزوم اطلاع رسانی سریع و دقیق به افراد جامعه، رسانه‌ها نقش مهم و تأثیر گذاری بر افکار انسان‌ها دارند.

وی  با بیان اینکه رسانه‌های غربی برای رسیدن به اهداف خود از انواع  ابزار تبلیغی که در اختیار دارند نهایت استفاده را می‌کنند، گفت: امروز در سطح دنیا می‌بینیم که امپریالیسم خبری برای جریان سازی در ارتباط با یک موضوع خاص به صورت کاملاً هماهنگ عمل کرده است.

حجت الاسلام درویشی با تأکید بر این که بیشتر اوقات رسانه‌های غربی بر روی یک تیتر خبر در یک راستا حرکت می‌کنند، افزود: امروز در کنار رسانه‌های رسمی شاهد گسترش فضای مجازی هستیم که تأیید صحت و سقم اطلاعات منتشر شده در آن بسیار مشکل است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان کنترل فضای مجازی و اطلاعات منتشر شده از این طریق را بسیار مفید دانست و عنوان کرد: در صورت توجه نکردن به عرصه فضای مجازی خطرات ناشی از آن گریبان‌گیرمان می‌شود.

وی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه، تصریح کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران و رسانه‌های داخل کشور در انتشار اخبار خود بر تقویت نظام و امید بخشی به مردم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع می‌تواند فضای جامعه را تحت تأثیر قرار داده و از بروز بسیاری از شایعات جلوگیری کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی بر انجام کارهای رسانه‌ای سرمایه‌گذاری زیادی کرده است، اظهار داشت: دشمنان ما با ترویج اخبار کذب و شایعات سعی در بر هم زدن اوضاع کشور مان را دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران وکیل مستضعفان هستند، افزود: اصحاب رسانه  و خبرنگاران انقلابی خط مقدم نظام هستند و باید در بیان  مشکلات و نیازمندی های مردم به گوش مسوولان تلاش کنند.

حجت الاسلام درویشی با ابراز خشنودی از پوشش خبری بسیار خوب اخبار مربوط به سیل اخیر در چند شهر کشور، گفت: اکثر رسانه‌ها بویژه صدا و سیمای مرکز لرستان در پوشش اخبار مرتبط با سیل از جنبه‌های مختلف به‌خوبی عمل کردند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار ادامه داد:  پوشش خبری مناسب حادثه سیل  نشان داد با همدلی در کار رسانه می‌توان به‌خوبی در جامعه جریان سازی کرد و در جهت رفع مشکلات، اطلاع رسانی‌های به‌موقعی انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار