دیدار مدیرکل ورزش و جوانان همدان با خانواده شهید ورزشکار همدانی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان به همراه کارکنان و جمعی از دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد با خانواده شهید «علیرضا برچلویی» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۴۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ - 19May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محسن جهانشیر» مدیرکل ورزش و جوانان همدان به همراه کارکنان و جمعی از دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد با خانواده شهید «علیرضا برچلویی» دیدار و دلجویی کرد و یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.

جهانشیر در دیدار با خانواده شهید «برچلویی» با اشاره به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان، گفت: شهدا برای دفاع از امنیت، آسایش و اقتدار ایرانیان به میادین نبرد حق علیه باطل می‌روند و ما باید همواره قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان رمز ماندگاری و اقتدار نظام اسلامی را فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های شهدا و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و آزادگی در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله اموری است که در جامعه باید همواره نمود داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون وظیفه خطیری بر عهده ما است، عنوان کرد: شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و امروز جوانان و خانواده‌ها وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با ابتکار و خلاقیت این جوانان، ایران اسلامی در جهان بدرخشد.

جهانشیر در ادامه بر لزوم توجه به آرمان‌های شهدا در عصر حاضر تاکید کرد و گفت: همه اقشار جامعه باید خانواده‌های شهدا و ایثارگران را تکریم کنند و نباید اجازه داد که آرمان‌های شهدا در جامعه فراموش شود.

بنا بر این گزارش، «علیرضا برچلویی» یکم شهریور سال 45 در همدان چشم به جهان گشود و در سال 1365 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار