مشارکت شهرداری در روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از مشارکت مجموعه شهرداری در روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خبر دادند.
کد خبر: ۳۴۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، صبح امروز اعضای شورای شهر و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با حضور در یادمان شهدای گمنام و پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از فاز اول مرکز فرهنگی بازدید کردند.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ضمن تاکید بر شروع ادامه روند تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: اکثر استانهای کشور دارای چنین مرکز مهم فرهنگی هستند که متاسفانه این مهم هنوز در قزوین تحقق نیافته است.

وی ادامه داد: قزوین با وجود 3 هزار شهید هزاران جانباز و ده‌ها هزار رزمنده هنوز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بی بهره است.

«فرج الله فصیحی رامندی» عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این بازدید گفت: شورای شهر و مجموعه شهرداری قزوین در حمایت از ایجاد چنین پروژه مهمی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و امیدواریم با پیگیری‌‌های مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین این مجموعه هرچه زود تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

«مهدیه قافله باشی» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین نیز با اشاره به همکاری مجدانه مجموعه شهرداری عنوان کرد: قطعا وجود چنین مرکز فرهنگی در قزوین موجب ارتقا سطح فرهنگ و روحیه ایثارگری در جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در اولین جلسه شورای شهر در این خصوص تصمیم جدی خواهیم گرفت که در اولین فرصت با مشارکت شهرداری قزوین ادامه روند اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس آغاز شود.

پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین در بوستان ملی باراجین و در ضلع جنوبی یادمان شهدای گمنام شهر قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار