معاون امنیتی استانداری استان مرکزی:

گرامیداشت و جاودان سازی سوم خرداد در کشور امری ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی گفت: گرامیداشت و جاودان سازی حماسه سوم خرداد و دلاوری های رزمندگان اسلام در عملیات «بیت المقدس» در کشور امری ضروری است.
کد خبر: ۳۴۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 22May 2019

گرامیداشت و جاودان سازی سوم خرداد در کشور امری ضروری است«بهروز اکرمی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی اظهار داشت: گرامیداشت و جاودان سازی حماسه سوم خرداد و دلاوری های رزمندگان اسلام در عملیات «بیت المقدس» در کشور امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالروز حماسه سوم خرداد و یاد و خاطره آن روزها گفت: آزادسازی خرمشهر و پیروزی در عملیات «بیت المقدس» افتخار بزرگی برای ملت ایران بوده و هست.

بهروز اکرمی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» افزود: این یک فرمایش گوهر بار است که ما باید در همه پیروزی‌هایمان سرلوحه کار قرار دهیم چرا که ما مسلمان هستیم و اعتقاد داریم همه کارها را خدا انجام می دهد و ما فقط وسیله هسیتم.

وی با اشاره به تاریخ جنگ های مختلف ادامه داد: وقتی تاریخ جنگ های مختلف را مشاهده می کنیم می بینیم حتی کشورهایی که خیلی ارزش های دینی ندارند به کسانی که برای سرزمین خود از جان مایه گذاشتند نگاه ویژه ای دارند.

اکرمی ادامه داد: بزرگداشت سوم خرداد و هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهدا و رزمندگان امری ضروری است و ما به خود یادآوری می کنیم که این ها که بودند و چه کردند.

این مقام مسئول عزت، اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی را مدیون این عزیزان دانست و بیان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه ما مدیران نباید فراموش کنیم که انسان های شریفی رفتند و بالاترین سرمایه که جانشان بود را دادند تا امروز ما در کمال آسایش، امنیت و آرامش زندگی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: این ابتدایی ترین حقی است که شهدا بر گردن تک تک ایرانیان دارند و ما باید این حق را به شایستگی ادا کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهدا، بزرگداشت نام شهدا، راه شهدا و عملیاتی کردن دیدگاه و روش شهدا در جامعه باید یک امر همیشگی باشد، افزود: ما همیشه به انسان های ارزشمند نیاز داریم و شهدا، جانبازان و ایثارگران انسان های با ارزشی هستند که در دفاع مقدس با حضور آگاهانه خوش درخشیدند.

اکرمی خاطر نشان کرد: سوم خرداد فرصت خوبی است که به این انسان های شریف و انسان هایی که تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ایران اسلامی آزاد و آباد باشد بپردازیم.

وی افزود: بزرگداشت سوم خرداد قبل از اینکه راهکار اجرایی و دستورالعمل اداری داشته باشد باید یک راهکار و دستورالمعمل وجدانی داشته باشد. نباید برای گرامیداشت سوم خرداد از کسی دعوت کرد، هر انسان با وجدانی باید از خود بپرسد که برای جاویدان ماندن سوم خرداد چه باید بکنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها