فرمانده سپاه تنکابن:

باید شرکت در مراسم شهدا را تکلیف و وظیفه ذاتی خود بدانیم

«سید ابراهیم شریفی» گفت: باید شرکت در مراسم شهدا را تکلیف و وظیفه ذاتی خود بدانیم.
کد خبر: ۳۴۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 23May 2019

باید شرکت مراسم شهدا را تکلیف و وظیفه ذاتی خود بدانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه تنکابن در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان، با گرامی‌داشت حماسه سوم خرداد در سخنانی ضمن انتقاد از کم‌توجهی و عدم حضور برخی مسئولان در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، اظهار داشت: صندلی‌های مسئولان چنان گرم شده که توجهی به آرمان‌های شهدا و جوانمردی‌های ایثارگران و رزمندگان ندارند.

وی با بیان اینکه امروز مدیون خون شهدا هستیم نه برای یک لحظه و یک جریان و یک گروه خاص نسبت به حضور فعال در مراسم شهدا تأکید کرد و با اظهار تأسف از کم‌توجهی برخی مسئولان به مراسم غبارروبی مزار شهدا، تصریح کرد: کسانی که در این مراسم شرکت نکردند فردای قیامت باید جوابگوی شهدا باشند.

این مسئول با بیان اینکه این مراسم که از برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بوده است، نباید با یک جمعیت اندکی از نیروهای نظامی و انتظامی برگزار بشود، افزود: باید شرکت در این مراسم تکلیف و وظیفه ذاتی خود بدانیم و از مسئولان می‌خواهم این عدم هماهنگی‌ها و ناهماهنگی‌ها را پیگیری کنند.

شریفی با اشاره به اهمیت حماسه آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: آزادسازی خرمشهر آنقدر برای حضرت امام خمینی (ره) مهم بود که لحظه به لحظه عملیات خرمشهر را از طریق تلفن رصد می‌کردند؛ اما امروز ما کجا قرار داریم؟ امروز چرا بعضی‌ها با آرمان‌های شهدا زاویه گرفتند؟

این مسئول تصریح کرد: ما نیامدن و شرکت نکردن در اینگونه مراسم را زاویه گرفتن با آرمان‌های شهدا می‌دانیم و شکی نداریم که اینها فردای قیامت باید جوابگوی شهدا باشند.

وی با اظهار اینکه شرکت در مراسم عطرافشانی شهدا کمترین کار برای شهداست، تصریح کرد: شهدا همه چیزشان را در طبق اخلاص  گرفتند تا امروز این صندلی‌ها نصیب ما بشود و از آرمان‌های شهدا دفاع کنیم و با شهدا میثاق مجدد ببندیم.

فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه شهدا غریبند و ما نباید مراسم‌شان را غریبانه برگزار کنیم، گفت: این بی‌توجهی نباید تکرار شود و برای باشکوه برگزار کردن برنامه‌های شهدا همت کنیم چرا که در شهرستانی که 555 شهید تقدیم کرده، خیلی جای تاسف دارد که مراسم عطرافشانی با حضور تعدادی نظامی و جانباز و ایثارگر غریبانه برگزار شود.

این مسئول افزود: عزت و آقایی و آزادی و سروری ما امروز در دنیا مدیون و مرهون شهداست، اگر از این آرمان‌ها غافل شویم و غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار