امام جمعه بروجرد:

روز قدس، روز دفاع از آرمان‎های فلسطین است

حجت‎الاسلام سید علی حسینی گفت: روز قدس، روز دفاع از آرمان‎های فلسطین است و با حضور در راهپیمایی این روز دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۳۴۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 23May 2019

روز قدس، روز دفاع از آرمان های فلسطین است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و روز مقابله با استکبار به خصوص اسرائیل است.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در این روز بزرگ علاوه بر این که دل دوستان ما را در دنیا شاد می کند، دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام و ناامید خواهد کرد.

به گفته وی حضور در راهپیمایی روز قدس برای رضای خدا، دفاع از ملت مظلوم فلسطین و تحکیم پایه های حکومت اسلامی است که برای ما پاداش و حسنه خواهد داشت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیام حضور مردم در راهیپمایی روز قدس تصریح کرد: ما همچنان از آرمان های فلسطین دفاع می‎کنیم و تا محو کامل رژیم صهیونیستی این آرمان‎ها کمرنگ نخواهد شد.

در ادامه عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد افزود: روز قدس باید باشکوه هر چه تمام برگزار شود و با حضور خود دفاع از ملت فلسطین را نشان دهیم.

وی اضافه کرد: برنامه‎ریزی‎های لازم صورت می‎گیرد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار