پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد؛

فتح خرمشهر جلوه‌ای از ایمان و مجاهدت ملت ایران است

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرشهر، فتح این شهر را جلوه‌ای از ایمان و مجاهدت ملت قهرمان ایران دانست.
کد خبر: ۳۴۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 24May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، «اقبال عباسی» استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت ملت قهرمان ایران است.
 
در چنین روز پرفروغی، خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و از خودگذشتگی، به اشغال دشمن متجاوز در آمده بود، سرانجام با خلق حماسه های جاودانه و جانفشانی های فراموش ناشدنی رزمندگان غیور اسلام آزاد شد تا بدین سان اقتدار اراده ملی و دینی در نبرد با دشمن متجاوز و اشغالگر در آیینه تاریخ بازنمایی شود و جهانیان بدانند و ایمان بیاورند که عصر کشورگشایی، استیلاجویی و غلبه بر ملت های جهان به پایان رسیده است.
 
اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه و باصلابت استان چهار محال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون، عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار