به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر در یزد؛

حجت‌الاسلام «صدرالساداتی» رزمنده دوران دفاع مقدس تقدیر شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط سازمان روحانیون اداره حفظ آثار دفاع مقدس یزد از حجت‌الاسلام «سید محمدعلی صدرالساداتی» رزمنده دوران دفاع مقدس تقدیر شد.
کد خبر: ۳۴۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 26May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در راستای شناسایی رزمندگان روحانی و تقدیر از پیشکسوتان این حیطه که یکی از وظایف سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس است؛ طی آیینی از حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی صدرالساداتی تقدیر شد.

در این گردهمایی که جمعی از روحانیون به مناسبت سوم خرداد حضور داشتند؛ سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد ضمن ارائه مباحثی درباره سوم خرداد، مجاهدت‌ها و تلاش‌های حجت‌الاسلام سید محمدعلی صدرالساداتی را تشریح کرد و تقدیر از رزمندگان روحانی را وظیفه‌ای دانست که سبب نشر فرهنگ جهاد و شهادت خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی صدرالساداتی سابقه قابل‌ توجهی در دفاع مقدس دارد. وی به ‌عنوان نماینده امام‌ جمعه یزد در تیپ الغدیر فعال بوده و اکنون در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خدمت‌رسانی ایثارگران مشغول است. بدین منظور لوح سپاسی توسط حضرت آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی از فقهای شورای نگهبان به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار