«شمشادی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

ضرورت حضور در سنگر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری

کارشناس مسایل منطقه گفت: باید در سنگرهای انتخاباتی مجلس و ریاست جمهوری همچون زمان فتح خرمشهر حضور پررنگ و آگاهانه داشته باشیم.
کد خبر: ۳۴۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ - 28May 2019

«حسن شمشادی» کارشناس مسایل منطقه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین با اشاره به نقش رزمندگان استان مرکزی در آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر به خواست خدا و به دست رزمندگان دلیر ایران اسلامی آزاد و برگ زرینی بر تاریخ انقلاب شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با خرمشهر افزود: وقتی که آقا فرمود خرمشهرها در پیش است بحث ایشان صرفا نظامی و جنگی نبود بلکه این سخن ابعاد مختلفی دارد.

این کارشناس مسایل منطقه ادامه داد: خرمشهرها در پیش است یعنی مباحث و جنگ اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای، فضای مجازی، رونق تولید، اقتصاد، خدمت به مردم، پرهیز از اشرافی‌گری یعنی همان چیزهایی که امام و شهدا گفتند و بودند.

باید در سنگرهای انتخاباتی مجلس و ریاست جمهوری همچون زمان فتح خرمشهر حضور پر رنگ و آگاهانه داشته باشیم

شمشادی با تاکید بر ضرورت آمادگی برای مقابله با دشمن در هر زمینه ای افزود: ممکن است برخی ها فقط دید نظامی داشته باشند؛ اما باید بدانیم نبرد فقط نظامی نیست و ما امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان روبرو هستیم.

وی افزود: خرمشهرها در پیش است زمینه‌های مختلف دارد، از بعد جغرافیایی هم صرفا فضای داخلی نیست، بلکه بحث محور مقاومت بحث منطقه و بین‌المللی نیز در این حوزه تعریف می‌شود.

این کارشناس مسایل منطقه‌ ادامه داد: ما در هر سنگری که وظیفه شیعه‌گری‌مان، مسلمان بودن، انقلابی بودنمان و ولایت پذیری‌مان بوده و هست باید حضور پیدا کنیم و وظیفه صفر تا صد خود را انجام دهیم تا اصل فتح خرمشهر را که آن زمان در سال 61 انجام شد این بار در حوزه های دیگر محقق شود.

شمشادی متذکر شد: ما انتخابات در پیش داریم و باید در سنگرهای انتخاباتی مجلس و ریاست جمهوری همچون زمان فتح خرمشهر حضور پر‌رنگ و آگاهانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آقا فرمودند بروید تلاش کنید که دولت جوان و حزب‌اللهی روی کار بیاید، ادامه داد: الان مقدمه چینی است برای همان خرمشهری که یکی در اسفند اتفاق می افتد و یکی دیگر هم برای ریاست جمهوری روی می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار