بیانیه بسیج ورزشکاران سپاه لرستان در آستانه روز جهانی قدس

بسیج ورزشکاران سپاه‌ حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ، در بیانیه ای از عموم مردم، بویژه جامعه ورزش لرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۳۴۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 30May 2019

بیانیه بسیج ورزشکاران سپاه لرستان در آستانه  روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد ، بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بیانیه ای از عموم مردم، بویژه جامعه ورزش لرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند: باید روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ است، به بیداری و هوشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.

روز قدس روز حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین است که امام خمینی (ره) در پیامی در ماه مبارک رمضان سال 1358 ، آخرین جمعه این ماه را به این نام مزین کردند.

در این روز مردان و زنان روزه دار ، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان، به صورت گسترده به خیابان‌ها می‌آیند و در دفاع و حمایت از مظلومان و مردم فلسطین فریاد آزادیخواهی سر می دهند.

روز قدس روز همبستگی و وحدت ملتهای آزاده و تجدید پیمان با پیام تاریخی امام خمینی (ره) است که مسلمانان را به حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی فراخواند.

اعلام روز جهانی قدس از جانب امام خمینی (ره) ، نشانگر ظلم بی‌حد رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق مردم بی دفاع فلسطین است که با سلاح ایمان و مقاومت در برابر آنها ایستاده اند و تا رهایی بیت المقدس هم از پای نخواهند نشست و نخواهیم نشست.

رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) در سخنی  دیگر فرمودند:هر یک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خاک مسلمین است. مردم آزادیخواه جهان در این روز با فریادهای کوبنده ی " مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" نفرت و انزجار خود را از ظلم و ظالم و حمایت خود را از مردم فلسطین و قدس که قلب مسلمانان است اعلام می کنند. این روز نباید به ورطه فراموشی سپرده شود و همچون سال‌های گذشته شاهد حضور مقتدرانه و باشکوه مردم خواهیم بود. این روز ، روز بیداری ملت‌های مسلمان و آزاده است که شاهد کودک کشی و ظلم رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین هستند و با لبیک به ندای آن پیر فرزانه از خواب غفلت بیدار شده و آزادیخواهی را فریاد می‌زنند.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان هم در آستانه این روز تاریخی ، از جامعه بیدار ورزش لرستان خواست تا همچون سال‌های گذشته به صورت گسترده و باشکوه در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها