معاون فرهنگی دانشگاه لرستان:

مسلمانان جهان تا زمان آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی در کنار ملت فلسطین خواهند ماند

حجت‌الاسلام «حسین فلاحی اصل» گفت: ملت مظلوم فلسطین بدانند، مسلمانان سراسر دنیا به ویژه ملت ایران تا آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی و نابودی رژیم صهیونیستی در کنار آنها خواهند ماند.
کد خبر: ۳۴۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ - 31May 2019

تا زمان آزادی کامل سرزمین های اشغالی در کنار ملت ستم دیده فلسطین خواهیم  ماند

حجت‌الاسلام «حسین فلاحی‌اصل» معاون فرهنگی دانشگاه لرستان امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در گفت‌و‌گو  با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، در خصوص نقش ایران در پیشرفت جبهه مقاومت، اظهار داشت: ایران به وسیله علمای بزرگی مانند آیت‌الله بروجردی و امام خمینی منادی وحدت در بین مسلمانان سراسر جهان بوده است.

وی افزود: شخصیت‌های علمی و سیاسی جهان اسلام و تشیع دائما خواهان وحدت و یکپارچگی جهان اسلام بودند و در همه گفتارها و رفتارهای عملی‌شان این را نشان دادند.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان با تأکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی، گفت: ما باید حقیقت استکبار و واقعیت آنها را برای جوانان و برای همه اقشار جامعه تبیین کنیم.

فلاحی‌اصل با بیان اینکه دشمنان ما یک چهره بزک کرده دارند و یک چهره پنهانی، تصریح کرد: اگر هویت و چهره واقعی استکبار جهانی برملا شود، جوانان ما راه خودشان را به درستی انتخاب خواهند کرد چرا که مطمئناً فطرت هر انسانی مخالف و منافی با ظلم و ستم و احجاف و جنایت‌هایی است که دشمنان انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری آخرین جمعه از ماه رمضان به عنوان روز قدس نشان از ژرف نگری و دور اندیشی امام خمینی دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان در پایان گفت: ملت مظلوم فلسطین بدانند، مسلمانان سراسر دنیا، بویژه ملت ایران تا آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی و نابودی رژیم صهیونیستی در کنار آنها خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها