نه به معامله قرن-۳۰/ علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

معامله قرن به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر شکست طرح معامله قرن گفت: طرح معامله قرن همچون طرح‌های دیگر آمریکا برای نجات رژیم صهیونسیتی است که با شکست روبرو خواهد شد و به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.
کد خبر: ۳۴۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 31May 2019

معامله قرن به زباله‌دان تاریخ خواهد رفتعلاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که این انقلاب بی‌نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای دنیا شناخته‌شده نیست، روز قدس نیز با نام حضرت امام خمینی (ره) می‌درخشد چراکه بنیانگذار این روز ایشان بودند.

وی افزود: امام خمینی (ره) دایره مبارزه با اسرائیل را از جهان عرب گسترش دادند و سپس به تمام دنیا فرمودند: «روز قدس، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است» به همین خاطر این روز در آمریکا، اروپا، سرزمین‌های اشغالی و تمام دنیا برگذار می‌شود و برکات این روز قابل مشاهده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی به طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: این طرح اولین طرح آمریکایی‌ها برای نجات رژیم صهیونسیتی نیست. همانگونه که تمام طرح‌های آمریکا به زباله‌دانی تاریخ رفت، این طرح نیز منجر به شکست خواهد شد.

بروجردی تاکید کرد: امروز قدرت برتر در سرزمین‌های اشغالی متعلق به جبهه مقاومت است همانطور که حزب الله لبنان توانست سرزمین‌های اشغالی را آزاد کند بدون تردید پیش‌بینی سال‌های گذشته امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، حتما محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار