نه به معامله قرن-۳۲/ محسنی بندپی در جمع خبرنگاران:

پیام مردم در راهپیمایی روز قدس ایستادگی در مقابل دشمنان است

استاندار تهران گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال یک پیام بخصوص دارد و آن هشداری به آمریکا است که علیه این مردم توطئه‌های بی‌شمار خود را متوقف کند.
کد خبر: ۳۴۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 31May 2019

پیام مردم در راهپیمایی روز قدس ایستادگی در مقابل دشمنان است/ حضور مردم هشدار به آمریکاستبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور در راهپیمایی یک وظیفه شرعی و دینی است و بر هر مسلمان انجام این وظیفه واجب است.

وی افزود: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هر چه که در توان داریم انجام خواهیم داد و ملت ایران پشتیبان آن‌ها خواهند بود.

بندپی افزود: حضور مردم در راهپیمایی امسال یک پیام بخصوص دارد و آن هشداری به آمریکا است که علیه این مردم توطئه‌های بی‌شمار خود را متوقف کند چرا که مردم با گفتن لبیک به فرمایشات رهبرشان، آرمان‌های امام راحل و خون شهدا، به مقابله با تهدید‌ها به پا خواهند ایستاد و دشمن بداند که با زبان تهدید نمی‌تواند گفت‌وگو و مذاکره کند.

استاندار تهران در خصوص حضور مردم در راهپیمایی و تاثیر آن بر انتخابات پیش رو در کشور، خاطرنشان کرد: انتخابات به عنوان تحقق بخشیدن اراده مردم‌ است که در خصوص اداره امور کشور امری مهم قلمداد می‌شود.

بندپی در پایان اضافه کرد: همانطور که مردم اینگونه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، این گونه هم در انتخابات هم حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار