نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

«معامله قرن» یکی از طرح‌های شیطان بزرگ است

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» گفت: «معامله قرن» یکی از طرح‌های شیطان بزرگ است؛ این طرح‌های سازش‌کارانه و خائنانه توطئه جدیدی نیست.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 31May 2019

«معامله قرن»، یکی از طرح‌های شیطان بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: پیام مردم ایران و مسلمانان جهان که امروز همه‌گیر و فراگیر شد، از بین رفتن رژیم صهیونیستی و ماندگاری فلسطین است و مسلمانان تا نابودی این رژیم جنایتکار پای کار هستند.

امام جمعه سمنان ضمن انتقاد به مطرح کردن طرح معامله قرن از سوی آمریکا بیان کرد: این طرح‌های سازش‌کارانه و خائنانه کار و توطئه جدیدی نیست و از گذشته بوده و تازگی ندارد.

شاهچراغی افزود: «معامله قرن»، یکی از طرح‌های شیطان بزرگ است که با اتحاد و همدلی با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معامله قرن یعنی به رسمیت شناخت رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: دشمنان درصددند تا با اجرایی کردن این طرح، رژیم صهیونیستی را صاحب‌خانه و مردم مظلوم فلسطین را به دوردست منتقل کنند؛ آن هم بدون هیچ تجهیزات و امکاناتی!

امام جمعه سمنان با بیان اینکه این طرح خلاف عقل، شرع و عرف و خائنانه است، افزود: رهبری فرمودند که این طرح راه به جایی نمی‌برد؛ ملت‌های مسلمان باید به پا خیزند و این طرح را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار