نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی:

کشورهای جهان نسبت به مسئله فلسطین احساس مسئولیت می‌کنند

«احمد همتی» گفت: امروز دست اسرائیل برای جهانیان آشکار است، تمامی ملت و کشورهای جهان نسبت به مسئله فلسطین احساس مسئولیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان «احمد همتی» نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح «معامله قرن» با هدف تقویت استیلای اسرائیل بر منطقه نیل تا فرات و تحقق امپراتوری صهیونیستی، اظهار داشت: ما معتقد هستیم که این طرح تضییع کننده حقوق حقه مردم فلسطین است، موضوعی که امروز همه مردم جهان نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

وی افزود: ما به این دلیل می گوییم معامله قرن تضییع کننده حقوق مردم فلسطین است که دست درازی آمریکا و ایادی آن در منطقه مانند اسرائیل به بلندی‌های جولان در واقع حق مردم فلسطین را پایمال می‌کند و این امری نیست که بتوانبه راحتی از کنارش گذشت.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه آمریکا از هر ابزاری برای تقویت اسرائیل استفاده می کند، افزود: این کشور در زمان روی کار آمدن ترامپ با انتقال سفارت خود در اسرائیل به شهر بیت المقدس در واقع خلاف همه تعهدهای بین‌المللی اقدام کرد.

همتی با بیان اینکه امروز دست اسرائیل برای جهانیان آشکار است، بیان داشت: تمامی ملت و کشورهای جهان نسبت به مسئله فلسطین احساس مسئولیت می‌کنند و از این امر می‌توان دریافت که موضوع فلسطین تنها مختص به خود مردم این کشور و جهان اسلام نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار