امام جمعه یاسوج:

آمریکا با رویکردهای خودمحورانه به سوی نابودی پیش می‌رود

امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا با رویکردهای خودمحورانه روز به روز به سوی نابودی پیش می‌رود.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه 30 سال است که شاهد رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و هدایت کشتی انقلاب در دریاها و سونامی‌های متلاطم هستیم، اظهار داشت: معظم له در بیانات اخیر خود در دیدار با دانشجویان عامل اصلی پیشرفت‌های کشور را پشتکار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها عنوان کرده و از دانشگاهیان حمایت کردند.

و با اشاره به راهپیمایی امسال روز جهانی قدس، افزود: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند راهپیمایی امسال اجر مضاعف دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری معامله قرن هرگز صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه یاسوج در رابطه با دشمنی‌های حکام مرتجع عرب از جمله آل سعود گفت: در حالی که 70 سال است مسلمان‌کشی از سوی صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، اما حکام مرتجع عرب به جای حمایت از مسلمانان از صهیونیست‌های مسلمان‌کش حمایت می‌کنند.

حسینی با اشاره به دشمنی‌های ترامپ با ملت ایران، ابراز داشت: به ترامپ باید گفت ملتی که 40 سال در برابر همه توطئه‌ها ایستادند و آن‌ها را خنثی کردند کشور را حفظ می‌کنند و به قله سعادت می‌رسانند و نیازی به امثال تو نیست.

وی تاکید کرد: آمریکا با این همه هزینه نتوانست جلوی محور مقاومت بایستد و با رویکردهای خودمحورانه روز به روز به سوی نابودی پیش می‌رود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به کشته شدن امام جمعه مظلوم کازرون، گفت: دشمنان در هر وقت و هر شهری به دنبال چنین جنایت‌هایی هستند و مسئولان باید هوشیار باشند تا این مشکلات و‌ خطرات ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها