تجلیل نماینده ولی فقیه در ارتش از حجت‌الاسلام واحدی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا از خدمات معاون فرهنگی پیشین ارتش تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ - 29November 2014

تجلیل نماینده ولی فقیه در ارتش از حجت‌الاسلام واحدی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونین فرهنگی پیشین و جدید ارتش، با اشاره به خدمات حجتالاسلام واحدی اظهار داشت: ایشان در ارتباط با رسالت فرهنگی و روابط عمومی در این سازمان خدمات شایستهای را انجام دادند.

وی افزود: حجتالاسلام واحدی در طول خدمت تاثیرگذار خود در یکانهای مختلف ارتش، اعم از نیروی هوایی، واحد روحانیت، اداره عقیدتی سیاسی و معاونت فرهنگی و دیگر بخشها، با شناسایی نیازمندیها اقدامات ارزمندهای را به منصهی ظهور رساند.

حجتالاسلام آل هاشم با اشاره به برخی اقدامات معاون فرهنگی پیشین ارتش گفت: راهاندازی دارالقرآن، برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی در سطح ارتش و برگزاری پنج دوره جشنواره حدیث، تشکیل سازمان جنگ نرم، و ایجاد نرمافزارهای مرتبط با مباحث فرهنگی در کارنامه حجتالاسلام واحدی وجو دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ایشان در برگزاری یادوارههای شهدا و تجلیل از ایثارگران تاکنون خدمات شایانی داشته و همچنین مبلغانی را از حوزههای علمیه به همه شهرستانها و یکانهای مختلف ارتش اعزام کرده است.

وی همچنین در ادامه، با اشاره به سوابق کاری حجتالاسلام صالحینسب معاون فرهنگی جدید ارتش گفت: ایشان سابقه بیش از 10 سال کار در امور فرهنگی و اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش را دارند که امیدواریم در این مسئولیت هم چون دیگر مسئولیت های خود موفق باشند.

در ادامه این مراسم حجتالاسلام واحدی معاون پیشین فرهنگی و روابط عمومی ارتش اظهار داشت: امروز در شرایطی ارتش عزیز را ترک میکنم که بیش از 90 ماه در این سازمان مسئولیتی خطیر را عهده دار بودم.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریتم میخواستم چهرهای نو را از روحانیت به جامعه فرهنگی نشان دهم، افزود: در این مسیر با تاثیر از ائمه معصومین(ع) و مقام معظم رهبری که میفرمایند "باید با سلاح علم و شیوههای نوین تبلیغی گام برداشت"، حرکت کردم و امیدوارم به مرور زمان شاهد به ثمر نشستن اینگونه فعالیتها باشیم.

معاون پیشین فرهنگی و روابط عمومی ارتش ادامه داد: با توجه به اینکه امروز روحانیون پرچمداران و امیران جنگ نرم هستند، باید با توجه به شرایط زمانی و شیوههای نوین، به تبلیغ دین و معارف اهل بیت(ع9 بپردازم، زیرا دانشهای سنتی پاسخگوی نیازهای گسترده فرهنگی امروز نخواهد بود.

حجتالاسلام تصریح کرد: در طول دوران خدمتم میخواستم چهرهای منطقی، مخالفپذیر، اغناگر، آزاداندیش را از روحانیت بهجای بگذارم و با کمک امکانات موجود زمینه مقابله با جنگ نرم را ایجاد کنم؛ به همین منظور به دستور فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش سرلشکر غفاری دورههای خلبانی را طی کردم و با معدل 98.5 و پروازی عالی -به اعتراف معلمین پرواز- خواستم این را اثبات کنم که روحانیت در هر جا که نیاز باشد سختترین قلهها را برای پیشرفت کشور فتح میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار