نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

واگذاری ۵۰ نقطه از سواحل خزر به سپاه کربلا جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی

آیت الله نورالله طبرسی از آمادگی شورای امر به معروف و نهی از منکر برای واگذاری ۵۰ نقطه از سواحل دریای خزر به سپاه کربلا در اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 08June 2019

واگذاری ۵۰ نقطه سواحل به سپاه کربلا جهت اجرای برنامه‌های فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه هماهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، با انتقاد از وضع نامناسب فرهنگی و اجتماعی سواحل مازندران اظهار داشت: ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی، اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر را با مشکلات روبرو می‌کند که تعامل بیشتر دستگاه‌های بین بخشی در این زمینه ضروری است.

وی با تاکید بر آمادگی شورای امر به معروف و نهی از منکر برای واگذاری ۵۰ نقطه سواحل به سپاه کربلا در اجرای برنامه‌های فرهنگی افزود: نداشتن متولی و نیز امکانات اندک سواحل، از مهمترین دلایل اجرای ناپیوسته طرح‌های سالم سازی دریا و احیا امر به معروف و نهی از منکر در این مناطق است.

سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز با انتقاد از کم کاری مسئولان فرهنگی استان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در اماکن پذیرایی، جنگل و سواحل، عزم دستگاه‌های اجرایی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست.

«مهدی بریمانی» رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به استقبال خوب مازندرانی‌ها در بحث زکات فطریه گفت: براساس جمع بندی اولیه از پایگاه‌های کمیته‌ امداد در شهر‌های مازندران مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه اینکه جمع‌بندی زکات فطریه تا پایان هفته ادامه دارد، افزود: مازندرانی‌ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه پارسال پرداخت کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این مبلغ افزایش یابد.

بریمانی گفت: مبالغ جمع آوری شده در بحث معیشت، ساخت و تعمیر مسکن، جهیزیه و درمان هزینه خواهد شد.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: در روستا‌ها نیز شورای زکات با جمع‌آوری زکات فطریه مبالغ را در همان روستا هزینه می‌کند و آمار را به کمیته امداد ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار