برگزاری جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران + تصاویر

جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 11June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با مراسم ملی روز فرماندهان شهید در تاریخ 7 مهر در سطح شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی پایگاه فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در بعضی از شهرستان‌ها این پایگاه در جوار یادمان شهدای گمنام راه اندازی و خادمان شهدا مشغول به فعالیت هستند.

«احمد کوهستانی» مسئول پیشکسوتان نیروهای مسلح استان مازندران نیز با اشاره به سیل اخیر استان، از شناسایی پیشکسوتان دفاع مقدس آسیب دیده در سیل خبر داد و گفت: نوع خسارت‌ وارده به این قشر نیز مورد بررسی و برآورد شد.

وی بر ضرورت تشکیل بسیج پیشکسوتان متشکل از ارتش، سپاه، انتظامی، آجا و... تأکید کرد و افزود: همچنین تشکیل هیأت اندیشه ورز بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مأموریت‌های جدید با نگاه «گام دوم انقلاب» پیگیری خواهد شد، گفت: همچنین پیشکسوتانی که دارای توانمندی و شاخصه‌های تاثیرگذار در جامعه هستند به طور ویژه شناسایی شوند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار