اجرای ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مریوان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امسال ۲ هزار پروژه محرومیت‌زدایی به همت سپاه و بسیج و با همکاری مردم و دولت در این استان اجرا می‌شود که سهم شهرستان مریوان از این تعداد ۲۰۰ پروژه است.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 12June 2019

۲۰۰ پروژه از تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مریوان اجرایی می شودبه گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در اجلاسیه شهدای شهرستان مریوان که هم‌اکنون در سالن ورزشی زاگرس شهر مریوان در حال برگزاری است، اظهار داشت: از سال ۹۴ که کنگره پیشمرگان مسلمان در سنندج برگزار شد تاکنون مجموعه‌ای از اقدامات گسترده فرهنگی در جای جای استان به همت مسوولان برگزار شده و اثرات خوبی داشته است

فرمانده سپاه کردستان گفت: امروز آخرین اجلاسیه شهرستانی کردستان در مریوان برگزار می‌شود. در اجلاسیه نهایی کنگره مهمانانی از ۲۵ استان حضور خواهند داشت.

سردار رجبی تصریح کرد: نیاز جامعه به چنین برنامه‌هایی وجود دارد که برای سال‌های اینده هم برنامه‌های خوبی خواهیم داشت.

وی اذعان داشت: امسال اجرای ۱۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی را تعهد کردیم که قانع نشدیم و با انجام بهترین کار آن را به ۲ هزار پروژه با مشارکت دولت و مردم در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: این اقدامات در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری است که رضایت مردم را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: ۲۰۰ پروژه از تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی باید امسال در مریوان اجرایی شود و این در ادامه کار خوب اجلاسیه‌های شهداست که متضمن امنیت پایدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار