مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

خدمت به ایثارگران جزو بهترین خدمت‌هاست/ باید پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشیم

«هدایت مظلومی» با بیان اینکه خدمت به ایثارگران جزو بهترین خدمت‌ها است، گفت: کارکنان بنیاد شهید باید قدر خود را در این نهاد مقدس و ارزشی بدانند.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ - 15June 2019

خدمت به ایثارگران جزو بهترین خدمت‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم تودیع و معارفه روسای بنیاد شهرهای تنکابن و عباس آباد در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام 10 هزار و 400 شهید والامقام استان با اشاره به اینکه خدمت به ایثارگران جزو بهترین خدمت‌ها است، اظهار داشت: امروز کارکنان بنیاد باید قدر خود را در این نهاد مقدس و ارزشی بدانند و خدماتی را که به خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهند از روی دل باشد.

مظلومی با بیان اینکه باید پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشیم، گفت: کارکنان بنیاد شهید با احترام و فروتنی با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز رفتار کنند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خوش خلقی و خوش رفتاری را در جهت رضایتمندی جامعه هدف موثر دانست و عنوان کرد: خادمین شهدا با خدمت به موقع، موجب خشنودی جامعه ایثارگری شوند.

مظلومی عنوان کرد: با تلاش و کوشش، همفکری و هم‌افزایی، با عزمی راسخ و همتی بلند، به خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.

در این مراسم «یعقوب حسن‌نژاد» به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنکابن و «احمد اولیایی» نیز به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عباس آباد منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها