امام جمعه یاسوج:

شهید چمران یک عنصر ارزشمند برای انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» گفت: شهید چمران در حوزه‌های مختلف تحصیلی، دینی و نظامی یک عنصر ارزشمند برای انقلاب اسلامی بود که خدمات ارزنده‌ای انجام داد.
کد خبر: ۳۵۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ - 18June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اعضای بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به مناسبت روز بسیج اساتید با امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در این دیدار ضمن تسلیت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید «مصطفی چمران»، اظهار داشت: شهید چمران در حوزه‌های مختلف تحصیلی، دینی و نظامی یک عنصر ارزشمند برای انقلاب اسلامی بود که خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

«نورمحمد علیپور» رئیس بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله بسیج اساتید استان، گفت: راه‌اندازی اندیشکده‌های مختلف در دستور کار دانشگاه‌ها و بسیج اساتید استان قرار گرفته است.

رئیس بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این اندیشکده‌ها، افزود: افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه علمی خاصی هستند، می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

علیپور گفت: براساس طرحی که بسیج اساتید کشور در دستور کار قرار داده‌اند اساتید دانشگاه‌های استان باید پیش از خطبه‌های نماز جمعه در زمینه مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی‌، اقتصادی، فرهنگی و سایر موضوعات روز سخنرانی کنند که امیدواریم در این زمینه با بسیج اساتید استان همکاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار