مدیرکل حفظ آثار خراسان رضوی:

ایستادگی ملت ایران دولتمردان آمریکایی را مستأصل کرده است

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» با تأکید بر اینکه باید در مقابل زیاده‌­خواهی­‌های دشمنان مقاومت کرد، گفت: ایستادگی امروز ملت ایران اسلامی باعث شده آمریکا مستأصل شود.
کد خبر: ۳۵۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ - 18June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» با حضور سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس و جمعی از مسئوولین محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست اظهار داشت: اقتدار ما در تثبیت دستاوردهای نظام است و باید این مؤلفه نسل به نسل منتقل شود. بازخوانی دوران دفاع مقدس می­‌تواند در تحقق این مهم نقش مؤثری داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به راهبرد مقاومت از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد قطعی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: راهبرد ما در مقابل دشمنان، راهبرد مقاومت و ایستادگی است. راه ما زندگی در ذلت و ننگ نیست. با توجه به این منطق، نباید بگذاریم زندگی عزتمندانه فراموش شود و یا مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: باید در برابر دنیای استکبار بایستیم و به آنها اعتماد نکنیم، همانگونه که تا کنون در برابر زیاده‌­خواهی‌­های آمریکا ایستاده‌­ایم. امروز آمریکا مستأصل شده است و نمی­‌تواند ملت ما را مرعوب کند.

این مسئوول متذکر شد: افتخار به داشته­‌های خود، عزت، پیروزی و کسب افتخارات آینده و پیشرفت­ ملت ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

یوسفعلی­‌زاده تأکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان امروز که خطاب مقام معظم رهبری در بیاینه گام دوم انقلاب هستند باید برای ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت به صحنه بیایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از حمایت­‌ها و پشتیبانی‌­های مسئوولین محلی از دفتر نمایندگی حفظ آثار شهرستان بردسکن تقدیر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان به تشریح مأموریت‌­های دفاتر نمایندگی پرداخت و ابراز داشت: باید با هماهنگی نمایندگی حفظ آثار شهرستان بردسکن، هیئت امناء شهدای گمنام تشکیل شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی هر چه سریعتر یادمان شهدای گمنام این شهرستان احداث شود.  

سردار یوسفعلی‌زاده در بدو ورود به شهرستان بردسکن با حضور در یادمان شهدای گمنام پارک ولیعصر (عج) با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این جلسه «علی‌اصغر پورعباس» مسئول دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان بردسکن، «علی چراغیان» مسئول یادمان‌ها، «جواد مصطفوی» مسئوول تدوین دانشنامه شهرستان و «حسین نوری» مسئول تبلیغات و روابط عمومی دفتر حفظ آثار دفاع مقدس نمایندگی بردسکن گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ایثار و شهادت ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار